شرکت در برنامه انتخاب قهرمان و محیط بان نمونه تالابی سال ۱۳۹۹ تا ۴ بهمن ماه تمدید شد

شرکت در برنامه انتخاب قهرمان و محیط بان نمونه تالابی سال ۱۳۹۹ تا ۴ بهمن ماه تمدید شد


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، همچنین به منظور قدر دانی از اقدامات شایسته و زحمات بی شائبه حافظان  تالابهای کشور، برنامه انتخاب و تقدیر از محیط بانان نمونه تالابی نیز با برنامه فوق برگزار می شود. برای دریافت فرم شرکت در برنامه انتخاب محیط بان نمونه تالابی اینجا کلیک کنید.


در این بخش از رقابت، محیط بانان نمونه تالابی همزمان با روز جهانی تالابها معرفی می شود. مهلت ارسال مدارک تا ۴ بهمن ماه  ۱۳۹۹ است.


جایزه قهرمان تالاب در سه بخش فعالیتهای تحقیقاتی- مطالعاتی و فعالیتهای اجرایی و مشارکت مردمی اهداء خواهد شد.


انتخاب قهرمان تالاب در سه بخش فعالیتهای تحقیقاتی- مطالعاتی و فعالیتهای اجرایی و مشارکت مردمی اقدامات انجام شده در ۵ سال اخیر مورد پذیرش است. برای دریافت فرم شرکت در برنامه انتخاب قهرمان تالاب اینجا کلیک کنید.


در دو بخش فعالیتهای اجرایی و مشارکت مردمی تنها اشخاص حقوقی واجد شرایط شرکت در این رویداد است.در بخش فعالیتهای تحقیقاتی- مطالعاتی اشخاص حقیقی و حقوقی واجد شرایط شرکت در این رویداد هستند.


اشخاص حقیقی و حقوقی که طی ۵ سال گذشته عنوان قهرمان تالاب را اخذ نموده اند، واجد شرایط شرکت در این رقابت نیستند.در بخش فعالیتهای تحقیقاتی- مطالعاتی ارسال اصل مقالات، کتاب و ... الزامی است.


در بخش فعالیتهای اجرایی، دارا بودن نامه تاییدیه (معرفی نامه) از سوی اداره کل حفاظت محیط زیست استان مربوطه الزامی است.


در بخش مشارکت های مردمی، دارا بودن نامه تاییدیه (معرفی نامه) از سوی شبکه تشکل های زیست محیطی استان مربوطه الزامی است.


گفتنی است به درخواست هایی که واجد شرایط فوق الذکر نباشند ترتیب اثر داده نخواهد شد. مهلت ارسال مدارک تا ۲۰ دی ماه ۱۳۹۹ است.
فرم های دریافتی توسط کمیته داوران بررسی و نتایج آن در روز جهانی تالابها ۱۴ بهمن ماه اعلام خواهد شد. به نفرات برتر تندیس قهرمان تالاب و جوایزی اهداء خواهد شد.


لطفاً اطلاعات درخواستی را به آدرس تهران- اتوبان حکیم- پارک طبیعت پردیسان-ساختمان تحقیقات- طبقه سوم  - معاونت محیط زیست دریایی و تالابها- دفتر حفاظت و احیاء تالابها و آدرس پست الکترونیک wetland.bureau@doe.ir  ارسال نمایید.

در صورت هرگونه سوال با شماره ۰۹۳۶۲۱۵۵۳۴۹ آقای دکتر حاتمی تماس حاصل نمایند.











لینک اصل خبر در سایت سازمان حفاظت محیط زیست

    منبع خبر

    سازمان حفاظت محیط زیست

    سازمان حفاظت محیط زیست یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات