ناوگان اتوبوسرانی تبریز همگام با حفظ محیط زیست

ناوگان اتوبوسرانی تبریز همگام با حفظ محیط زیست

به گزارش شهریار، ایمان غنی زاده افزود: در راستای حفاظت زیست محیطی تمامی ناوگان شرکت واحد با داشتن معاینه فنی در سطح شهر تردد می کنند و تست های مستمر وضعیت فنی اتوبوس ها در دو بخش اتوبوس های ملکی و خصوصی ادامه دارد.

غنی زاده گفت: ناوگان شرکت  تا قبل شیوع کرونا روزانه بالغ بر ۶۰۰ هزار نفر سفر خدمت رسانی می کرد که در حال حاضر به حدود  ۳۰۰-۲۵۰ هزار نفر سفر کاهش یافته است و در شرایط همه گیری بیماری کووید ۱۹ روزانه ۷۲۷ دستگاه اتوبوس در شهر تبریز فعال است علاوه بر این در سال ۱۳۹۹ تعداد ۱۸ دستگاه اتوبوس این ناوگان  نوسازی و بازسازی و به ناوگان اضافه شده اند.

وی تاکید کرد:  با توجه به شرایط بد اقتصادی ناشی از تحریم ها و مشکلات مربوط به خرید اتوبوس نو، کنترل سوخت های دیزلی، هوشمندسازی ناوگان در خطوط برای کنترل ترافیک و سوخت، پایش، ارزیابی و نظارت در حوزه اجرایی و استفاده از  تمام توان و ظرفیت نیروهای متخصص فنی و آزمایشگاه های پیشرفته در شمالغرب کشور از نقاط قوت شرکت برای رعایت کنترل های زیست محیطی است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه خاطرنشان کرد: حفاظت از محیط زیست وظیفه همه می باشد پس ما نیز در جهت بهبود عملکرد زیست محیطی ناوگان و خدمت رسانی به شهروندان از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد. و علی رغم خدمات دهی به شهروندان تنها ۳% از علت آلودگی هوا مربوط به ناوگان اتوبوسرانی تبریز است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات