هشتمین المپیاد ورزشی محلات...

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از برگزاری هشتمین المپیاد ورزشی محلات شهر یزد به صورت مجازی خبرداد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد – عباس ملازینلی در نشست مشترک دبیرخانه انجمن های ورزشی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی که با حضور معاون قهرمانی اداره ورزش و جوانان استان، معاون توسعه ورزش بانوان، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان یزد و رؤسای انجمن های ورزشی به منظور هماهنگی برگزاری هشتمین المپیاد ورزش محلات شهر یزد برگزار شد، با اشاره به اینکه نیازمند تطبیق برنامه های اجرایی المپیاد با شرایط شیوع کرونا هستیم، افزود: این رویداد به صورت مجازی و با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی برگزار می شود تا رویدادی در خور شأن و نام شهر یزد باشد.

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با بیان اینکه در حال حاضر فضای مجازی جایگاه خود را پیدا کرده است و مردم بیش از قبل به این موضوع توجه و اقبال دارند، تاکید کرد: این مهم به ما کمک خواهد کرد تا افراد بیشتری از آحاد مختلف جامعه در این المپیاد مشارکت داشته باشند.

وی تصریح کرد: هدف ما حضور همه اقشار جامعه با سنین مختلف در این دوره از المپیاد است که حتی می توان ضوابطی تشویقی ویژه ای را برای سالمندان و میان سالان در این دوره تدوین کرد.

ملازینلی با اشاره به اینکه هشتمین دوره از المپیاد ورزشی محلات یزد در قالب ۳۹ رشته برگزار می شود، خاطرنشان کرد: این رویداد در قالب برنامه های کنگره ۴۰۰۰ هزار شهید استان برنامه ریزی شده است.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با بیان اینکه ثبت نام از متقاضیان حضور در المپیاد از یکم بهمن ماه آغاز و تا پانزدهم بهمن ماه ادامه خواهد شد، عنوان کرد: ثبت نام این دوره از طریق سایت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد به نشانی farhang.yazd.ir انجام خواهد شد.

وی تاکید کرد: برگزاری مسابقات هشتمین دوره المپیاد ورزشی محلات شهر یزد از ۱۶ بهمن ماه آغاز تا ۱۵ اسفند ماه ادامه خواهد داشت و اختتامیه این رویداد ۲۰ اسفند ماه مصادف با مبعث رسول اکرم (ص) برگزار خواهد شد.

گفتنی است هشتمین المپیاد ورزش محلات شهرستان یزد به دبیری فاضل یوسفی معاون ورزشی سازمان فرهنگی و همکاری ۱۴ کمیته به صورت مجازی برگزار می شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات