رمز ارزهای غیرقانونی استان زنجان شناسایی و جمع‌آوری شد

رمز ارزهای غیرقانونی استان زنجان شناسایی و جمع‌آوری شد

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "علیرضا علیزاده" با اعلام این خبر گفت: در قالب این مانور، تعدیل بیش از 14 هزار دستگاه چراغ روشنایی معابر انجام شده بود که با توجه به اهمیت موضوع استخراج کنندگان غیرقانونی رمز ارزها در کشور، با اعزام 40 اکیپ عملیاتی مشتمل بر 120 تن از پرسنل حوزه معاونت خدمات مشترکان و بهره‌برداری تعداد زیادی مزارع استخراج رمز ارز کشف و جمع‌آوری شد.

وی افزود: در این مانور که با هدف مدیریت مصرف و کنترل وضعیت انرژی در مناطق مختلف استان اجرا شد، چراغ‌های روشنایی معابر به‌صورت زیگزاگی تغییر یافت، همچنین با اعزام ممیزان انرژی به ادارات و سازمان‌های دولتی و غیردولتی وضعیت مصارف آنها مورد ارزیابی قرار گرفته و در ادامه به سازمان‌ها و شرکت‌های پرمصرف برای صرفه‌جویی در مصرف برق تذکر داده شد.

وی اظهار داشت: برای پایش میزان مصرف و مدیریت بهینه انرژی در شرایط کنونی از ابتدای سال، ضمن استقرار مرکز پایش بار و انرژی استان در محل دیسپاچینگ این شرکت، مانورهایی برای اصلاح و ‌ساماندهی شبکه‌های توزیع برق اجرا شده تا به میزان قابل توجهی قابلیت اطمینان و پایداری شبکه‌ها افزایش یابد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان با اشاره به همکاری دادستانی استان و فرماندهی نیروی انتظامی در حوزه جمع آوری مزارع استخراج رمز ارزها در استان گفت: در این مانور چندین مرکز استخراج رمز ارز در نقاط مختلف استان با هدف کنترل پیک بار زمستان کشف و فعالیت آنها متوقف شد.

علیزاده اضافه کرد: مراکز استخراج رمز ارز غیرمجاز در واحدهای صنعتی، سوله‌های صنعتی، منازل، محوطه‌ها و سوله‌های کشاورزی و دامداری‌ها که به‌صورت غیرمجاز نسبت به استفاده از برق غیرمجاز برای استخراج رمز ارز اقدام می‌کنند شناسایی و همگی تعطیل و متوقف خواهند شد.

وی در پایان از مردم خواست تا در صورت شناسایی فعالیت استخراج کنندگان رمز ارزهای غیرمجاز، موضوع را به سرشماره 1521 و یا به سامانه پیامکی 300099000195 اطلاع دهند و ضمن رعایت محرمانه بودن اطلاعات ارائه شده، از جایزه نقدی بهره‌مند شوند.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات