مفقود شدن 253 دریچه آب‌های سطحی در قزوین

مفقود شدن 253 دریچه آب‌های سطحی در قزوین

به گزارش روابط عمومی سامانه 137 شهرداری قزوین؛ سعید رحمانی، مدیر سامانه با اشاره به تماس های شهروندان در مورد دریچه های سطح شهر گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ، سامانه مدیریت شهری 359 پیام شهروندان در خصوص دریچه آب‌های سطحی شهر قزوین را از مناطق سه گانه شهری ثبت کرده است.

او ادامه داد: با گزارش شهروندان به سامانه مدیریت شهری 253 دریچه مفقود شده‌ که به دلیل اهمیت موضوع، سامانه علاوه بر ثبت پیام، به صورت تلفنی به همکاران دست اندرکار گزارش داده است.

رحمانی، همچنین به آمار سال 98 در مورد مفقودی دریچه ها اشاره کرد و گفت: سال گذشته در همین مدت مشابه، سامانه مدیریت شهری،  مفقود شدن 216 دریچه  را ثبت کرده‌بود که نشان از افزایش این مساله شهری دارد.

آنگونه که مدیرسامانه 137 توضیح داد، ازآنجایی که دریچه آب‌های سطحی، در محل عبور رهگذران و خودروها نصب شده‌، مفقود و یا تخریب آن، صدمات جانی و مالی در پی دارد؛بنابراین گزارش در مورد مفقود و یا معیوب شدن دریچه ها  برای مدیریت شهری از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است.

این مدیر شهری، همچنین به تعمیر و مرمت 111 دریچه آب‌های سطحی هم اشاره کرد که شهروندان در مدت یاد شده به سامانه اطلاع داده‌اند.

رحمانی با بیان اینکه شهرداری، تنها مسئول حفظ و نگهداری دریچه آب‌های سطحی است، افزود: دریچه‌ها به صورت مربع، مستطیل و یا مشبک فلزی است.

مدیرسامانه 137 از شهروندان خواست در صورت مشاهده بروز مشکل در دریچه‌هایی که ممهور به اداره آب و فاضلاب و... است، به ادارات ذیربط اطلاع دهند؛ زیرا مسئولیت حفظ و نگهداری آن ها برعهده شهرداری نیست.

پایان پیام.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات