پیشرفت فیزیکی ۵۵ درصدی احداث رمپ اصلاحی توانیر به بلوار استاد شهریار

پیشرفت فیزیکی ۵۵ درصدی احداث رمپ اصلاحی توانیر به بلوار استاد شهریار

به گزارش شهریار، باقر خوشنواز که با همراهی علیرضا نریمانی معاون فنی و عمرانی این منطقه از روند عملیات اجرائی رمپ اصلاحی توانیر به بلوار استاد شهریار بازدید می کرد، از پیشرفت فیزیکی چشمگیر و رو به رشد این پروژه روان سازی عبور و مرور شهری خبر داد و گفت: عملیات اجرایی دیواره سنگی،  جدول گذاری ضلع شمالی مقابل دیواره و جابجائی تیرهای روشنایی واقع در مسیر اجرای پروژه خاتمه یافته و این رمپ اصلاحی به مرحله جدول گذاری در ضلع جنوبی رسیده است.

خوشنواز که در حاشیه بازدید سخن می گفت با اعلام اینکه انجام خاکبرداری پروژه نیز به اتمام رسیده است افزود: اقدامات اولیه از قبیل کرسی سنگی و بتن متر برای جدول گذاری ضلع جنوبی رمپ اصلاحی توانیر به بلوار استاد شهریار اجرائی شده با این توضیح که زیراساس این پروژه به محض مساعد شدن شرایط جوی، عملیاتی می شود.

شهردار منطقه ۲ احداث رمپ مذکور را از پروژه های مکمل پل همسان کابلی تبریز بیان کرد و افزود: سهولت عبور و مرور و دستیابی سریع شهروندان از طریق این مسیر مواصلاتی در کوتاه ترین زمان ممکن به بلوار استاد شهریار، از مهمترین اهداف اجرای رمپ اصلاحی توانیر محسوب می شود.

وی در خاتمه اظهار داشت: رمپ اصلاحی توانیر به بلوار استاد شهریار با ۴۰ میلیارد ریال اعتبار در یک باند رفت بطول ۳۰۰ متر و عرض ۹ متر در حال احداث است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات