بسترهای لازم برای دوچرخه سواری در شهر ایجاد می شود

بسترهای لازم برای دوچرخه سواری در شهر ایجاد می شود

به گزارش شهریار، سعید نیکوخصلت در حاشیه دیدار تعدادی از سمن های فعال در حوزه محیط زیست با شهردار تبریز گفت: این جلسه به منظور قدردانی از سمن های فعال در حوزه محیط زیست برگزار شد و نتایج ارزشمندی داشت و لازم است این جلسات تداوم داشته باشد.
او تبادل نظرات در این جلسه را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: در این جلسه از شهردار تبریز خواسته شد در خصوص ایجاد مسیر دوچرخه در کنار پیاده راه های موجود در محلات مختلف اقدامات اساسی صورت بگیرد که با موافقت شهردار تبریز همراه بود.
دبیر شورای اسلامی شهر تبریز اختصاص واگن برای حمل و نقل دوچرخه سواران به همراه وسیله نقلیه را دیگر پیشنهاد مطرح شده در این جلسه خواند و گفت: ایجاد محل نگهداری دوچرخه در پارک های جدیدالاحداث و قدیمی یکی دیگر از مواردی بود که شهردار تبریز با آن موافقت کردند.
نیکو خصلت ادامه داد: از دیگر پیشنهاد هایی که در این جلسه مطرح شد مجاب کردن مدیران شهری به تبلیغ در خصوص گسترش استفاده از دوچرخ ه و تخصیص وام به کارمندان شهرداری جهت خرید دوچرخه بود.
او تشکیل کارگروه هوای پاک را مهمترین موضوع مطرح شده در این جه دانست و اظهار داشت: در این کارگروه که مقرر شد با حضور مدیران ارشد شهری تشکیل شود موضوعات مرتبط با هوای پاک مطرح خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات