آمادگی شهرداری ساری برای استقبال از چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

آمادگی شهرداری ساری برای استقبال از چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری، علیرضا حمیدی سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری مرکز مازندران در جلسه استقبال از دهه فجر که با حضور شهرداران مناطق، مدیر ارتباطات و امور بین الملل، رئیس سازمان سیما ، منظر و فضای سبز شهری شهرداری و مسئولان زیباسازی شهرداری های مناطق برگزار شد، با اشاره به تاکید حمیدرضا مرادی سرپرست شهرداری ساری مبنی بر بر فضا سازی شهری در میادین و خیابان ها در استقبال از چهل و دومین سالروز انقلاب اسلامی ، گفت: به منظور تجدید میثاق با آرمان های امام راحل و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، برنامه ریزی ویژه در راستای هر چه با شکوه تر برگزاری این آیین با آذین بندی و فضا سازی شهری انجام شود.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری ساری شستشوی جداول و حاشیه خیابان ها و نظافت مسیرها را مورد تاکید قرار داد و افزود: این مهم در دستور کار شهرداری های مناطق سه گانه قرار گیرد.

حمیدی ادامه داد: نکته قابل توجه تبلیغات محیطی شهر است که واحد زیباسازی شهرداری های مناطق  طرح های مناسبتی را در این راستا پیاده سازی کنند تا شهر رنگ و بوی انقلابی به خود بگیرد.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری ساری، هماهنگی و نوآوری و تعامل شهرداران مناطق را مهم ترین گام در بهبود و ارتقای فضای بصری شهر دانست، به شهرداران مناطق تاکید کرد با تمام  توان و ظرفیت ها برای استقبال از این ایام آماده شوند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات