ارومیه صاحب االمان می شود

ارومیه صاحب االمان می شود

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه گفت: بدنبال االمان سازی در ارومیه هستیم.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شهرداری ارومیه؛ مصطفی میلانی در نشست خبری به مناسبت دو بهمن روز فرهنگی ارومیه و دهه فجر انقلاب اسلامی بیان کرد:  متاسفانه نماد دقیق شهر ارومیه مشخص نیست و ما به دنبال اِلمان‌سازی در این زمینه هستیم و از این‌رو حوزه گردشگری را فعال کرده‌ایم.
وی عنوان کرد: ارومیه را باید بتوانیم به یکی از مقاصد گردشگری در کشور تبدیل کنیم و این حرکت باید در عمل صورت بگیرد و فقط به حرف و سخن اکتفا نکنیم.
سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه گفت: اولین جشنواره‌ای که برای سال ۱۴۰۰ پیش بینی شده، جشنواره عکاسی "از سرچشمه تا آبریز" است، همانطور که می‌دانیم امتداد رودخانه شهرچایی ارومیه ۱۰۰ کیلومتر بوده و ما در این راستا درنظر داریم تا از عکاسان کشور دعوت کنیم تا در این جشنواره شرکت کنند.
وی بیان کرد: درحال حاضر ۱۲ فرهنگسرای شهرداری در ارومیه وجود دارد که از این تعداد ۱۰ واحد فعال بوده و دو واحد تا پایان سال افتتاح می‌شود.
میلانی گفت:  باتوجه به اختصاص ردیف بودجه ۵۰ میلیاردی به مجموعه فرهنگی، ورزشی شهرداری در سال آتی درصدد حذف برنامه های اضافی و بدون بازخورد سازمان هستیم.
وی گفت:  روز فرهنگی هر شهر یک روز مهم برای شناساندن فرهنگ و ظرفیت‌های آن شهر بوده و از این‌رو، روز دوم بهمن ماه به عنوان روز فرهنگی ارومیه نامگداری شده و از امسال از ۲ تا ۹ بهمن با عنوان هفته فرهنگی ارومیه نامگذاری می‌شود و در تلاش برای شناساندن ظرفیت های ارومیه خواهیم بود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات