جلسه معارفه نمایندگان منتخب رودخانه ها و باغداران باغات سنتی ، برگزارشد

جلسه معارفه نمایندگان منتخب رودخانه ها و باغداران باغات سنتی ، برگزارشد

در این جلسه که با حضور مهندس کاظم پور ، سرپرست سازمان باغستان های سنتی شهرداری قزوین برگزار شد، هریک از نمایندگان منتخب با معرفی خود ، برنامه های پیشنهادی خود را در حوزه مدیریت باغستان اعلام کردند.

پس از معرفی نمایندگان و بیان مشکلات موجود در حوزه رودخانه ها، از سوی نمایندگان  منتخب، کاظم پور سرپرست سازمان باغستان های سنتی شهرداری قزوین با بیان اینکه توزیع عادلانه امکانات و شفافیت در امور سرلوحه اصلی این سازمان است، فعالیت های انجام شده و در حال پیگیری این سازمان را در چهار حوزه عمرانی، حفاظتی ، گردشگری و اقتصادی خلاصه کرد و خواستار حمایت همه جانبه اعضای شورای شهر در خصوص تامین بودجه و تهیه امکانات برای اداره هرچه بهتر امور باغستان شد.

لازم به ذکر است، در این جلسه که در سازمان باغستان های سنتی شهرداری قزوین با حضور عبد الرزاقی نایب رئیس شورای اسلامی شهرقزوین ،منیره قوامی سخنگوی شورا و  احد چگینی عضو شورای اسلامی شهرقزوین  برگزار شد، هریک از اعضا بابیان پیشنهادات ویژه در خصوص حل مشکلات باغستان سنتی، راهکارهای پیشنهادی خود را در بخش های مختلف اعلام کردند.

در ادامه برای تصمیم گیری هرچه بهتر در خصوص موارد مطرح شده، جلسات کارگروهی و اتاق فکر و تصمیم گیری  به صحن علنی شورای اسلامی شهر قزوین با حضور سایر اعضا موکول شد.

درپایان جلسه مقرر شد در متمم بودجه، مبلغ ویژه ای برای حل مشکلات باغستان تعیین شود و برای تسهیل امور، در ردیف بودجه سالیانه، برای سازمان باغستان سنتی، بودجه قابل توجهی  برای پیشبرد فعالیت های عمرانی ، حفاظتی ، گردشگری  و امکانات رفاهی باغداران ، اعم از آب و نهال و ... در نظر گرفته شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات