لزوم توجه به پتانسیل های شهر...

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری یزد بر لزوم توجه به پتانسیل های شهر میراث جهانی یزد به منظور ایجاد فضایی شاد، سالم و ایمن در ایام عید نوروز تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت خدمات شهری شهرداری یزد - جعفر امین مقدم در سلسله نشست ستاد تسهیلات نوروزی با حضور در منطقه سه شهرداری ضمن اطلاع از روند اقدامات و فعالیت های منطقه به منظور میزبانی و استقبال از بهار 1400، بر لزوم هماهنگی بیشتر بین مدیران و معاونین مناطق با سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری و سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی اشاره کرد وگفت: نوع برنامه ها و فعالیت های عید نوروز باید فرصتی را فراهم آورد تا زمینه تجلی خدمات مدیریت شهری برای شهروندان باشد.

امین مقدم افزود: باتوجه به پتانسیل موجود در شهر میراث جهانی یزد باید کاری کنیم تا با ایجاد فضای شاد و سالم و امن برای همشهریان، موجبات رضایت آنان را فراهم نموده و در ارتقا نشاط شهروندان سهیم باشیم.

رضا اللهیاری مدیر منطقه سه شهرداری یزد نیز در این نشست با بیان اینکه در نوروز پیش رو با آمادگی کامل، منطقه را برای استقبال از بهار آماده خواهیم کرد، گفت: پروژه های مناسب و مطلوبی را برای این ایام از قبیل رنگ آمیزی جداول خیابان ها، هماهنگی جهت تعمیر و تکمیل مبلمان پارک ها، ساماندهی روشنایی و نورپردازی معابر و ابنیه ها، هرس درختان و گل کاری، تجهیز سرویس های بهداشتی و همچنین ساماندهی ورودی های شهر از سمت میدان شهید حاج قاسم سلیمای و پارک مهرآوران در دستور کار منطقه با همکاری سازمان سیما، منظر و فضای سبز قرار داده ایم.

در ادامه این نشست سید علیرضا رسولی رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری ضمن قدردانی از تلاش های انجام شده توسط منطقه در خصوص پارک های پرستار و آزادگان به اجرای طرح های خشک منظر در میادین مختلف موجود در منطقه اشاره کرد و گفت: تا پایان سال بیشتر میادین وتقاطع های منطقه از جمله تقاطع پژوهش، میدان دانش آموز و ... ساماندهی خواهند شد.

وی به ایجاد نوروزگاه در جاهای مختلف منطقه از قبیل میدان فرهنگ، نوار سبز بلوار جانباز، بلوار شهید قندی ، پارک آزادگان و پارک مهرآوران اشاره کرد و گفت: اقدامات دیگری نیز برای ایام عید نوروز در منطقه در دست انجام است که از جمله می توان به سومین گالری شهر در بلوار دانشگاه و یا طراحی و آماده سازی المان بسیار فاخر در میدان عالم اشاره نمود.

همچنین مصطفی زارع زاده معاون سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد ضمن ارائه برنامه های مختلف فرهنگی در سطح منطقه سه شهرداری از قبیل اجرای نمایش ها و تئاترهای خیابانی، به اجرای برخی فعالیت های مجازی در ایام عید نوروز از جمله پخش موزیک ویدیو با حضور خواننده کشوری و پخش مسابقه های مختلف اشاره نمود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات