200 دستگاه ماینر غیرمجاز در سیستان و بلوچستان جمع‌آوری شد

200 دستگاه ماینر غیرمجاز در سیستان و بلوچستان جمع‌آوری شد

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "خلیل عوض زاده" با بیان اینکه کشف این تعداد ماینر باعث صرفه‌جویی 400 کیلو وات انرژی شده است، تصریح کرد: جمع ‌آوری مراکز غیرمجاز استخراج رمز ارز از جمله محورهای مهم تعیین شده برای کاهش مصرف برق و کمک به کاهش مصرف سوخت نیروگاه‌ها است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان با بیان اینکه شناسایی مراکز رمز ارز غیرمجاز همچنان ادامه دارد، افزود: مردم این استان می‌توانند با شماره‌گیری سامانه 121 اتفاقات شرکت توزیع نیروی برق، نسبت به معرفی مراکز و اشخاص استفاده کننده از برق غیر مجاز اقدام کرده و از پاداش تا سقف 20 میلیون تومان این شرکت بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه طی مانور اصلاح شبکه توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان سه هزار و 746 انشعاب غیر مجاز با صرفه جویی 18.730 مگاوات انرژی جمع‌آوری شد، اظهار داشت: طی این مانور 231 کنتور، اصلاح و تعویض و 454 کنتور خراب و دستکاری شده نیز شناسایی شد که در این بخش 693 کیلو وات صرفه‌جویی انرژی صورت گرفت.

عوض زاده با بیان اینکه 9 هزار و 500 لامپ روشنایی با میزان مصرف روشنایی تعدیلی 2.945 مگاوات در مانور اصلاح شبکه توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان تعدیل شد، خاطرنشان کرد: مجموع انرژی صرفه‌جویی شده در این مانور 22.75 مگاوات بوده است.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات