همکاری شهرداری تبریز با بنیاد بین المللی غدیر تاثیر گذار است

همکاری شهرداری تبریز با بنیاد بین المللی غدیر تاثیر گذار است

به گزارش شهریار، معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز در این نشست گفت: دهه امامت و ولایت از مهم‌ترین مناسبت‌های مذهبی شیعیان است و بر همین اساس مجموعه فرهنگی شهرداری تبریز با توجه به رسالت فرهنگی خود، در مناسبت های ملی ومذهبی برای حفظ و ترویج شعائر اسلامی با تمام ظرفیت و امکانات خود در کنار سایر دستگاه‌های متولی است.

حجت الاسلام والمسلمین  احمد حمیدی  افزود: معاونت فرهنگی و اجتماعی در برگزاری برنامه های فرهنگی هفته زن ولادت حضرت علی (ع) و ایام الله دهه فجر  همچون گذشته در خدمت مکتب اخلاقی و ارزشی فرهنگ علوی خواهند بود و از ظرفیت های موجود در راه ترویح و پاسداری از آن استفاده خواهند کرد.

وی افزود: امسال  بیشتر برنامه های دهه ولایت و امامت، با توجه به محدودیت های ناشی از ویروس کرونا، در بستر فضای مجازی برگزار  شد که استقبال گسترده مخاطبان در فضای مجازی همراه شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز با اعلام اینکه بیش از دهها عنوان ویژه برنامه برای  ایام دهه فجر و میلاد حضرت علی (ع) و هفته زن در نظر گرفته شده است اظهار امیدواری کرد ویژه برنامه های فرهنگی و هنری با بهره گیری از بستر فضای مجازی و شبکه های اجتماعی فرصت بهره مندی هرچه بیشتر از این ایام و همچنین رضایت خاطر شهروندان را فراهم آورد.

دبیر بنیاد بینالمللی غدیر آذربایجان شرقی نیز در این نشست  از حمایت شهرداری تبریز از برنامه‌های فرهنگی و مذهبی بنیاد بین‌المللی غدیر استان آذربایجان شرقی  در ایام دهه ولایت و امامت تقدیر به عمل آورد.

حجت الاسلام والمسلمین  کاملی فر گفت: بنیاد غدیر به دنبال مردمی کردن بزرگداشت دهه امامت و ولایت است و این مهم با ترویج معارف غدیر با همکاری و تعامل نهادها وادارات  امکان پذیر خواهد شد.

نشست تخصصی ولایت از منظر حضرت فاطمه زهرا(س)، مسابقه خاطره گویی کودکان در مورد انقلاب اسلامی ایران و نشست روشنگری وبصیرت از جمله برنامه هایی بود که  در این نشست مقررشد با مشارکت شهرداری تبریز و بنیاد بین المللی غدیر آذربایجان شرقی  در بهمن ماه سالجاری در مناسبت های ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)، ولادت حضرت علی (ع) و ایام الله  دهه فجر برگزار شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات