بحث آموزش یکی از ارکان اساسی رشد و پیشرفت ما محسوب می شود

بحث آموزش یکی از ارکان اساسی رشد و پیشرفت ما محسوب می شود

بحث آموزش یکی از ارکان اساسی رشد و پیشرفت ما محسوب می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، مریم عرب احمدی در مراسم تقدیر از برترین های آموزش ضمن خدمت شهرداری مشهد، اظهار کرد: در طول چندین ساله ای که همه ما کار می کنیم، یکی از ارکان اساسی فعالیت های ما بحث آموزش است.
وی افزود: در سال های قدیم به بحث آموزش به طور جد پرداخته نشده و شرکت کردن در دوره های آموزشی نیز امر بسیار سختی بود؛ اما در حال حاضر این دوره ها دسته بندی شده و موضوعات انتخاب شده در برگیرنده کلیه نیازهای همکاران بوده است.
شهردار منطقه ۱۱ مشهد با اشاره به اینکه در حال حاضر دوره های آموزشی ما به سمت موضوع های تخصصی در حال حرکت است، بیان کرد: مهم ترین مساله ای که از سال ها قبل پیگیر آن بودیم؛ بحث آموزش های مجازی بوده که در این راستا می توان با شرکت در این آموزش ها همکاران در زمان خود صرفه جویی کنند.
عرب احمدی تصریح کرد: با توجه به شرایط کرونا و محدودیت های موجود، دوستان ما توانستند به بهترین شکل ممکن برنامه های آموزش مجازی را دنبال کنند.
وی با بیان اینکه قطعا آموزش یکی از ارکان اساسی رشد و پیشرفت همه ما خواهد بود، تاکید کرد: در برخی از دوره های زندگی ما برگزاری دوره های آموزشی می تواند کمک شایانی به ما بکند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات