مدير عامل شركت توزيع نيروي برق خوزستان؛ با همكاري ...

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق خوزستان، دكتر علي خدري در اين جلسه با اشاره به افزايش مصرف سوخت گاز و محدوديت هاي ناشي از آن در نيروگاه هاي كشور، گفت: اميدواريم با همكاري صنايع بتوانيم مصرف برق را مديريت كنيم.
خدري با اشاره به عدم پيش بيني و محدوديت به وجود آمده در سوخت كل كشور در هفته گذشته و يك ميليارد مترمكعب مصرف سوخت، افزود: بايد براي تامين سوخت گاز مشتركين خانگي و تجاري در برخي نقاط كشور، مصرف برق مشتركين صنعتي و توليدي ودستگاه هاي اجرايي را مديريت كنيم. وي ادامه داد: تمام تلاش مجموعه برق اين است كه با اجراي برنامه هاي هماهنگ شده در يك ماه سخت و دشوار پيش رو، كمترين آسيب به بخش صنعت وارد شود.
رئيس هيات مديره و مدير عامل شركت توزيع نيروي برق خوزستان، با اشاره به مشخص كردن مقدار سهميه مصرفي براي استان خوزستان، گفت: مصرف انرژي 25 هزار مگاوات ساعت در يك شبانه روز است كه در حال حاضر دو هزار مگاوات ساعت با رقم اعلام شده، فاصله داريم. اگر مصرف به عددي برسد كه از كنترل خارج شود، مديريت شبكه برق دشوار خواهد بود و اين ممكن است به صنايع توليدي آسيب وارد كند لذا روزهاي دشواري پيش رو داريم كه اميدواريم با همكاري صنايع بتوانيم شرايط پيش رو را با موفقيت پشت سر بگذاريم.
خدري همچنين با بيان اين كه امكان پرداخت پاداش به مشتركيني كه در اين فصل همكاري كنند را داريم، گفت: وزارت نيرو اين اجازه را داده كه اگر صنايع و دستگاه هاي اجرايي بتوانند كاهش در مصرف انرژي داشته باشند، پاداش همكاري دريافت كنند.

آماده همكاري با شركت هاي توزيع برق هستيم

در اين جلسه همچنين مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي استان خوزستان با بيان اينكه خوزستان 73 شهرك صنعتي وبيش از 10 هزار هكتار اراضي صنعتي را داراست، اظهار كرد: با تلاش صورت گرفته، روند سرمايه گذاري مثبت شده ، به طوري كه در 9 ماهه اخير با بيش از 470 قرارداد واگذاري، نسبت به قبل رشد سرمايه گذاري داشته ايم كه نشان مي دهد اگر بستر سرمايه گذاري در استان را فراهم كنيم، منشا تحول اقتصادي در حوزه صنايع كوچك و متوسط مي شود.
محمديان با تقدير از تلاشهاي صورت گرفته به منظور حمايت از توليدكنندگان و سرمايه گذاران خاطر نشان كرد: در حال حاضر ما نيز آمادگي داريم شرايط سخت پيش رو را با همكاري شركت هاي توزيع برق، پشت سر بگذاريم تا بتوانيم با الگوي مناسب مصرف برق را مديريت كنيم. البته معتقدم، كاهش مصرف انرژي را بايد از خانواده ها شروع كنيم تا به يك فرهنگ تبديل شود. زيرا اگر به صنايع و كشاورزي آسيب وارد شود به اقتصاد استان ضرر زده ايم.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات