اهتمام ویژه برای اجرای پروژه‌های “سازوکاری " در کنار...

اهتمام ویژه برای اجرای پروژه‌های “سازوکاری " در کنار...

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی در جمع اعضای کمیسیون توسعه مدیریت این شرکت و معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و رئیس گروه نوسازی و تحول اداری این سازمان، خاطرنشان کرد: وزارت نیرو و کلیه شرکت‌های تابعه از جمله آب منطقه ای آذربایجان شرقی ، اهتمام خاصی به پروژه‌های "ساز و کاری" در کنار پروژه های "ساخت و سازی "دارد.

به گزارش روابط عمومی ، مهندس یوسف غفارزاده از جمله موضوعات سازوکاری در حال مطالعه و اجرای این شرکت را برنامه های تحول اداری ، اصلاح دستورالعمل ها و بخشنامه ها ، افزایش تفویض اختیارات به مدیران میانی و شهرستانی ، حذف فرایندهای زاید و اصلاح آنها ، توسعه خدمات الکترونیکی روبه  مشتری ، مدیریت منابع انسانی مبتنی بر تعالی سازمانی و اطلاع‌رسانی و افکار عمومی در خصوص خدمات قابل ارائه و عملکرد شرکت اعلام کرد .

وی در بخش دیگری از اظهاراتش همچنین با اشاره به تشکیل جلسات منظم با مدیران و کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و ارائه گزارش عملکرد به آنها در خصوص فعالیتهای مختلف شرکت ، خاطرنشان کرد:  مدیریت فرایندها،  استقرار مدیریت دانش و اجرای برنامه‌های مدیریت سبز از جمله فعالیت‌های مهم "ساز و کاری "این شرکت محسوب می‌شوند.

مهندس غفارزاده از پویش هر هفته الف ب ایران به عنوان یکی از ابتکارات مهم وزارت نیرو در دو سال اخیر برای مدیریت بهینه پروژه های آب و برق در سطح کشور نام برد و افزود :اخیراً در جلسه مشترک مدیران عامل شرکتهای آب و برق استان گزارشی از طرف اینجانب به عنوان رئیس شورای هماهنگی صنعت آب و برق به نماینده محترم ولی فقیه در آذربایجان شرقی در خصوص این پویش ارائه شد و ایشان تلاش های همکاران وزارت نیرو در استان را در این خصوص مورد تفقد و تقدیر قرار دادند.

پیش ازاظهارات مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی ، مدیران دفاتر تخصصی مرتبط در زمینه ارزیابی عملکرد، مدیریت سبز و منابع انسانی به ارایه گزارش پرداختند.

دراین جلسه همچنین دکتر فتح زاده معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان آذربایجان شرقی و خانم الهام قاسمی رئیس گروه نوسازی و تحول اداری با قدردانی از فعالیت‌های انجام شده در زمینه تحول اداری و توسعه مدیریت به بیان دیدگاه‌ها ونقطه نظرات خود و جمع‌بندی تصمیمات این جلسه پرداختند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات