احداث ادامه بلوار 65 متری سردار شهید بابایی و تکمیل فاز دوم رینگ ترافیکی شهر

احداث ادامه بلوار 65 متری سردار شهید بابایی و تکمیل فاز دوم رینگ ترافیکی شهر


اگر از شهروندان مبارکه درباره‌ی اولویت‌های موردنیاز شهر سؤال کنید درصد بالایی از آن‌ها احتمالاً تکمیل رینگ ترافیکی شهر را ازجمله مهم‌ترین نیازهای کالبدی مبارکه می‌دانند. چیزی که بیش از همه این نیاز را برای شهروندان محسوس کرده، ترافیک جاری در هسته مرکزی شهر است. در اینکه شهرها به‌مرور با توسعه کالبدی، نیازهای ترافیکی جدیدی پیدا می‌کنند شکی نیست، اما نباید این واقعیت را نادیده گرفت که فشردگی معابر، قیمت بالای زمین، امکان توسعه معابر شهری را دشوار می‌سازد.

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز؛ سید محسن هاشمی با اشاره به اهمیت تکمیل رینگ ترافیکی شهر گفت: این پروژه در راستای کاهش ترافیک شوارع داخلی  و با مساحت بیش از 30 هزار مترمربع  اجرا خواهد شد.

شهردار مبارکه به تملک و آزادسازی‌های انجام‌شده جهت  احداث ادامه بلوار 65 متری سردار شهید حمزه بابایی اشاره کرد و افزود: آزادسازی این پروژه  حدفاصل میدان حافظ تا خیابان شهید حقانی به‌عنوان یکی از پروژه‌های مهم شهرداری  در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد : اجرای این طرح موجب تسهیل در تردد وسایل نقلیه، کاهش ترافیک هسته مرکزی شهر، سهولت خدمات‌رسانی در حوزه حمل‌ونقل عمومی خواهد شد به همین دلیل، مدیریت شهری توان خود را به کار بسته تا با توافق و تملک معارضین باقی‌مانده، اجرای این پروژه را آغاز کند و این مهم مستلزم همکاری و تعامل مالکین محترم است .

وی برآوردهای اولیه جهت اجرای این پروژه را 100 میلیارد ریال عنوان کرد و ابراز داشت: درصدد هستیم تا در دهه مبارک فجر کلنگ زنی و عملیات اجرایی این پروژه را آغاز نماییم .

شهردار مبارکه تکميل فاز دوم رينگ ترافيکي شهر را مهم‌ترین پروژه‌اي دانست که مي‌تواند در کاهش و روان‌سازي تردد در شهر نقش بسزايي داشته باشد به‌ویژه اينکه بلوارهاي سردار شهيد حمزه بابايي و ادامه خيابان اباذر به‌عنوان خط اتصال دو سوي رينگ از مرکز شهر، دسترسي سريع از حاشيه شهر به مرکز را آسان کرده و مي‌توان در کمترين زمان ممکن از رينگ کمربندي به‌سوی مرکز شهر تردد کرد.

هاشمی  با اشاره به اینکه پروژه‌های عمرانی در جهت توسعه و آبادانی شهری اجرا می‌شود، گفت: لازم است با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود، برای سرعت‌ بخشیدن به اجرای پروژه‌های عمرانی تلاش کنیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مبارکه

    منبع خبر

    شهرداری مبارکه

    شهرداری مبارکه

    شهرداری مبارکه یک شهرداری در شهر مبارکه می باشد

      نظرات