بهره برداری از پارک خطیب تا پایان سال جاری / پاداش به کارکنان برای  ...

بهره برداری از پارک خطیب تا پایان سال جاری / پاداش به کارکنان برای ...

بهره برداری از پارک خطیب تا پایان سال جاری / پاداش به کارکنان برای پاسخگویی بهتر به درخواست های مردمی ۱۳۷

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، غلامرضا غلامی زه آب در حاشیه نهضت پاسخگویی مستقیم به تماس های مردمی ۱۳۷، با اشاره به اینکه پرتکرارترین درخواست شهروندان از منطقه ۴، نظارت بر ساخت و سازهای غیرمجاز است، اظهار کرد: مشهد یکی از شهرهای مهاجرپذیر است که این مهم فشار تقاضا برای مسکن و رونق در ساخت و سازها را باعث شده است، لذا تخلفاتی هم توسط سازندگان در این حوزه رخ می دهد.
وی ادامه داد: در یک ماه گذشته بالغ بر ۲۰ مورد قلع بنای ساخت و سازهای غیر مجاز در حریم دو هزار و ۵۰۰ هکتاری و محدوده منطقه ۴ انجام شده است و یک اکیپ ویژه هم برای کنترل ساخت و سازهای حریم اختصاص داده شده است.
غلامی با اشاره به اینکه توسعه و نگهداری فضای سبز یکی دیگر از درخواست های پرتکرار شهروندان از شهرداری منطقه ۴ در تماس با ۱۳۷ طی ۹ ماهه نخست سال جاری بوده است، اضافه کرد: با توجه به تراکم جمعیتی بالای این منطقه که بیش از دو برابر شهر مشهد است، سرانه فضای سبز ما تنها حدود ۵ متر مربع به ازای هر شهروند بوده که نسبت به سرانه فضای سبز شهر، بسیار کمتر است.
وی گفت: ما در منطقه چهار، با وجود سه پارک شهری، از کمبود پارک محلی رنج می بریم زیرا زمین خالی نیز برای احداث پارک های محلی نداریم.
شهردار منطقه چهار مشهد افزود: با این وجود پارک های خطی آفرینش به مساحت دو هکتار و پارک خطی بابانظر به مساحت یک و نیم هکتار، با اعتبار سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی در این منطقه احداث شده است.
غلامی گفت: پارک یک هکتاری خطیب نیز با اعتبار یک میلیارد تومانی در حال احداث بوده و تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد.
وی در پایان تاکید کرد: ما اهمیت ویژه ای برای درخواست های مردمی ۱۳۷ در این منطقه قائل بوده و در همین راستا، علاوه بر فرهنگسازی در محلات برای تماس بیشتر شهروندان با این مرکز، برای انعکاس مسائل شهری، به کارکنانی که در پاسخگویی به درخواست های مردمی ۱۳۷، عملکرد بهتری دارند پاداش می دهیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات