طرح اطلس محله ما رونمایی شد

طرح اطلس محله ما رونمایی شد

طرح اطلس محله ما رونمایی شد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، احسان اصولی در یکصد و نود و سومین جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر مشهد با بیان اینکه حوزه اجتماعی مدیریت شهری در این دوره فضای مشارکت شهروندان در اداره شهر را به بهترین شکل ایجاد کرده و این ریل‌گذاری در کشور بی‌نظیر است، اظهارکرد: خارج از هرگونه هیاهو و کار نمایشی و روبنایی این مهم را دنبال کردیم و اکنون به نتیجه رسیده است.

وی با بیان اینکه طرح محله ما از سال 97 فعال و تاکنون 143 پروژه در قالب این طرح اجرایی شده است، گفت: 40 پروژه نیز که در قالب این طرح تعریف شده، اقدامات اجرایی آن در نوروز 1400 انجام می‌شود.
وی در ادامه با اشاره به اطلس محله ما، افزود: این اطلس نیازها را به تفکیک مناطق احصاء کرده و برای تمام محلات تهیه شده است و در آن دو نوع دسته‌بندی موضعی و موضوعی داریم.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر مشهد در ادامه گفت: اعتبار عمرانی 5 درصدی شوراهای اجتماعی محلات که در دوره گذشته مصوب شده بود، حتی یک ریال هم تخصیص پیدا نکرد؛ خوشبختانه از سال 1397 تاکنون فرآیند اعتبار آغاز و هرساله این روند اعتباری بهتر شد و اتفاق بی‌نظیری رقم خورد.

اصولی با بیان اینکه جنس کار فرهنگی و اجتماعی متفاوت از کارهای عمرانی است، افزود: خروجی و ثمره فعالیت‌های حوزه فرهنگی در گذر زمان بروز و ظهور پیدا می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: به واسطه سیاست و رویکرد اجتماعی مدیریت شهری در دوره شورای پنجم، شهروندان مشهدی دریچه‌ای جدید از فرصت مشارکت را به روی خود می‌بینند؛ مبنا و اساسی قابل دفاع، فارغ از همه بی‌انصافی‌ها شکل گرفته و آیندگان اقدامات را قضاوت خواهند کرد. البته به جوسازی‌های مغرضین کار نخواهیم داشت.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات