گرایش مردم به سوی صرفه‌جویی و کنترل مصرف مشهود است

گرایش مردم به سوی صرفه‌جویی و کنترل مصرف مشهود است

www.BanaNews.irمدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی با اشاره به نتایج ثمربخش هدفمندی یارانه‌ها از گرایش مردم به سوی صرفه‌جویی و کنترل مصرف خبر داد.

به گزارش بنانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت گاز آذربایجان شرقی، ولی‌الله دینی با حضور در نخستین همایش روسای ادارات و مشترکان نواحی گازرسانی استان با اشاره به اجرای قانون هدفمندسازی یارانه و اهمیت بررسی برنامه‌های اجرایی شرکت گاز استان اظهار داشت: با مطالعه و اجرای برنامه‌های مدون در این راستا علاوه بر جلب رضایت مشترکان، گام‌های اساسی در توسعه میهن اسلامی برداشته می‌شود که این نویدبخش نتایج پربار تحقق اجرای این قانون است.

وی گفت: جلب رضایت مشترکان در راستای تکریم ارباب رجوع بیش از پیش مورد نظر بوده و کارکنان این شرکت با سعه‌صدر و شکیبایی پاسخگوی مشترکان محترم هستند ضمن اینکه مردم شریف خدمتگزاران خود را در راستای خدمات‌دهی مطلوب‌تر یاری‌رسانی خواهند کرد.

دینی، اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها را در بخش انرژی گاز پربار دانست و افزود: در بخش مصارف گاز چون بخش‌های دیگر در سطح جامعه، دهک‌های پایین هیچ‌گونه فشاری را متحمل نخواهند شد بلکه با تمرین این فرهنگ و ترویج صرفه‌جویی، پیام راه و رسم مصرف بجا در سطح کشور طنین‌انداز شده و توسعه بیش از پیش کشور رقم خواهد خورد.

وی، افزایش دامنه اطلاع‌رسانی از سوی مسئولان ادارات را خواستار شد و اظهار داشت: روسای گازرسانی در سطح استان ‌باید با توجه به فرهنگ هر شهرستان، با تشکیل کارگروه‌ها در ادارات مربوط و حضور کارشناسان مشترکان در مساجد، اماکن آموزشی و عمومی در راستای ارتقای آگاهی مشترکان برای نحوه محاسبه و کنترل مصارف اهتمام بیشتر کرده و نحوه مطالبات را اصلاح کنند.

دینی، در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه کنتورخوانی از اهمیت بالایی برخودار است، افزود: به کارگیری کارکنان مجرب در بخش مشترکان و ایجاد انگیزه و ارائه تسهیلات برای کنتورخوان‌ها در راس برنامه‌ها قرار گرفته و به زودی با تقویت زیرساخت‌های این بخش برنامه‌های مربوطه در راستای ارتقا این جایگاه شغلی به اجرا گذاشته می‌شود.

وی اظهار داشت: با اعمال نظر و کنترل در بخش کنتورخوانی، مسئولان ذی‌ربط در این باره نسبت به ایجاد زمینه‌های ترغیب برای عهده‌دار شدن این تصدی کمال دقت و کوشش را اعمال کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی ضمن دعوت مجدد از مشترکان برای ترویج این فرهنگ مهم خواستار رعایت مدل الگوی مصرف شد و تصریح کرد: با کنترل مصرف و رعایت اصل صرفه‌جویی علاوه بر تحکیم بنیان اقتصادی، موجبات رشد و پیشرفت برای همگان در سطح جامعه پدید خواهد آمد.

در ابتدای این جلسه میرعباس مرتضوی معاون بهره‌برداری شرکت گاز استان آذربایجان شرقی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد مجموعه بهره‌برداری گاز استان به اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها اشاره کرد و گفت: به زودی با بهره‌گیری از نتایج برگزاری این همایش در راستای افزایش آگاهی کارکنان مشترکان و تکریم ارباب رجوع گام‌های استواری برداشته می‌شود.

در ادامه حبیب ظروفچی سرپرست امور هماهنگی شهرستان‌های استان در ارتباط با چگونگی مدیریت مصارف و تحقق اهداف شرکت سخن گفت و افزود: با به کارگیری و هدفمندی منابع انسانی، تحقق برنامه‌های این شرکت در بخش‌های مختلف تسریع خواهد یافت.

 

 

    نظرات