گره‎‌های مناطق با تعامل شهرداری و شورای اجتماعی  ...

گره‎‌های مناطق با تعامل شهرداری و شورای اجتماعی ...

گره‎‌های مناطق با تعامل شهرداری و شورای اجتماعی محلات باز می‌شوند

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، غلامحسین صاحبی در حاشیه بازدید از سطح منطقه 5 با بیان اینکه این منطقه به دلیل پهنه‌های مختلفی که از ان برخوردار بوده، از ظرفیت مناسبی برای رشد و توسعه برخوردار است، اظهارکرد: خوشبختانه طی سال‌های اخیر رشد و توسعه خوبی هم اتفاق افتاده و سرمایه‌گذاران مختلفی برای ساخت‌وساز ورود کرده‌اند.

وی در ادامه گفت: البته در کنار این مزیت‌ها، آسیب‎هایی هم در حوزه حاشیه شهر منطقه 5 داریم و یکی از نکات مهم و حائز اهمیت، بازگشایی معابری چون شفیعی، آوینی و کرامت است.

صاحبی در ادامه به بازگشایی بلوار آوینی که در گذشته عملیات اجرایی آن آغاز شده بود، پرداخت و افزود: در این عقب‌نشینی حدود 40 پلاک پای کار آمدند و ساکنان نیز همراهی خوبی با مدیریت شهری داشند؛ متاسفانه در فرآیند تشکیل پرونده و صدور پایانکار وقفه ایجاد شده که سرانجام پس از 5 سال به سرانجام نرسیده و نارضایتی مردمی به همراه داشته است.

عضو شورای شهر مشهد با بیان اینکه امیدواریم زودتر بتوانیم در خصوص این موضوع به جمع‌بندی برسیم، تصریح کرد: در جلسه امروز قرار شد که شهرداری در تعامل با کارگزار منطقه و اهالی گفتگو و مشکلات پرونده را بررسی و احصاء کنند تا در نهایت پس از ارسال پیشنهادات به شورای شهر و شهرداری مرکز، به راهکاری مناسب برای صدور پایانکار ساختمانی برسیم.

صاحبی در پایان گفت: شهرداری در تعامل با شورای محلات که شهروندان و ساکنان بومی عضو آن هستند و همچنین بهره‌گیری از ظرفیت محلات می‌توان به بازشدن گره‌‎های منطقه کمک کرد؛ بدون شک تقویت شوراهای محلات میتواند به بهبود شرایط کمک کند.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات