سال ۹۹؛ بسته شدن پرونده معابر خاکی در منطقه ۵ مشهد / پاسخگویی به همه  ...

سال ۹۹؛ بسته شدن پرونده معابر خاکی در منطقه ۵ مشهد / پاسخگویی به همه ...

سال ۹۹؛ بسته شدن پرونده معابر خاکی در منطقه ۵ مشهد / پاسخگویی به همه درخواست های مردمی در حوزه مرمت آسفالت تا پایان سال جاری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، میلاد مرادنیا در حاشیه نهضت پاسخگویی مستقیم به تماس های مردمی ۱۳۷، اظهار کرد: نظارت بر ساخت و سازهای غیرمجاز، پرتکرارترین درخواست شهروندان از شهرداری این منطقه در تماس با ۱۳۷ بوده است که با تقویت نظارت ها، ۵ اکیپ در محدوده و ۲ اکیپ در حریم، کار نظارت بر ساخت و سازها را انجام می دهند.
وی افزود: در همین راستا از ابتدای سال جاری تا کنون، ۹۶۹ پرونده تخلفات ساختمانی به کمیسیون ماده ۱۰۰ ارسال و صدور رای شده است که در مقابل تنها حدود ۲۰۰ مورد صدور پروانه ساختمانی در همین مدت داشته ایم.
شهردار منطقه ۵ مشهد با اشاره به اینکه فرآیندهای رسیدگی به تخلفات ساختمانی زمانبر است، ادامه داد: در حوزه اسفالت نیز، با توجه به وجود ۳۲ معبر خاکی در این منطقه، برنامه ریزی برای اسفالت همه این معابر و بسته شدن پرونده معابر خاکی تا پایان سال جاری صورت گرفته است.
مرادنیا گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون، حدود ۱۸۰ هزار متر مربع از معابر این منطقه روکش آسفالت شده است و بر اساس درخواست های مردمی، ۴۴۰ مرمت و لکه گیری آسفالت انجام داده ایم. تا انتهای سال نیز به همه درخواست های مردمی ۱۳۷ در حوزه آسفالت پاسخ خواهیم داد.
در ادامه این نشست، احمد رمضانی فرخد ، سرپرست اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری مشهد با اشاره به اینکه در ۹ ماهه نخست سال جاری، ۵ هزار و ۲۴۰ درخواست مردمی مرتبط با منطقه ۵ در مرکز ۱۳۷ به ثبت رسیده است، افزود: درخواست های مردمی در این منطقه نسبت به مدت مشابه سال قبل از رشد ۳۱ درصدی برخوردار بوده است و خوشبختانه ۸۴ درصد از این درخواست ها، به همت همکارانمان در منطقه ۵ انجام شده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات