به مردمی خدمت می‌کنیم که خود صاحبان واقعی انقلاب هستند

به مردمی خدمت می‌کنیم که خود صاحبان واقعی انقلاب هستند

به گزارش شهریار، فرماندهی سازمان بسیج شهرداری تبریز رسالت این ارگان در مجموعه شهرداری را در دو بعد داخلی و بیرونی تعریف کرده و گفت: عرصه‌های داخلی برای جذب و ساماندهی، آموزش، حفظ انسجام مجموعه انجام می گیرد اما پس از آن ضروری است نسبت به انجام عرصه‌های بیرونی اقدامات موثرتری صورت پذیرد. مباحثی نظیر فعالیت در حوزه های فرهنگی، دفاعی، امنیتی، فضای مجازی، علم و فناوری، خدمت‌رسانی، اقتصاد مقاومتی، محرومیت‌زدایی و خدمت رسانی اجتماعی.
ملا حسینی افزود: اقتصاد مقاومتی و الزامات آن به واسطه سنخیت دارای اهمیت دوچندان می باشد چراکه دشمن تاکتیک خود را از حمله نظامی به جنگ اقتصادی تغییر داده و  هدف شوم خود را به گونه‌ای دیگر دنبال می‌کرد تا با ایجاد فشار حداکثری به نارضایتی بین مردم و نظام دامن بزند.
ملا حسینی گفت: از دید حضرت آقا اقتصاد مقاومتی در مقابل جنگ اقتصادی نقشه راه و قطب نمای تمام عیار ما بوده و خواهد بود.
فرمانده سازمان بسیج در ادامه افزود: به عنوان یک بسیجی شاغل در مجموعه شهرداری باید اقداماتی انجام دهیم تا خروجی و اثربخشی لازم را در میان مردم مشاهده کنیم. بسیج باید اصل صرفه جویی را در مجموعه های شهرداری تبیین کند البته معنی آن به مفهوم عامیانه خرج نکردن نیست بلکه می بایست جلوی ریخت‌وپاش ها گرفته شودو ما باید حافظه هزینه‌های بیت‌المال باشیم و خیلی باید به این نکته توجه داشته باشیم. در مجموعه شهرداری باید برخی سیستم‌ها اصلاح شوند و اصل امر به معروف با جدیت بیشتری پیگیری شود.
وی گفت: با ارائه آمار انسانی نمی‌توان به قدرت یک مجموعه افتخار کرد بلکه این آمار می‌بایستی یک خروجی واقعی از خود نشان دهد و صیانت از بیت المال یکی از آنهاست.

ملا حسینی افزود: بسیج و پایگاه‌های مقاومت باید اقدامات پیشگیرانه انجام داده و در نزد مردم نمره قبولی را دریافت کنند به بیانی بهتر تا زمانیکه اسم بسیجی را یدک می کشیم باید در میدان حاضر باشیم.

فرمانده سازمان بسیج شهرداری تبریز در پایان سخنان خود با اشاره به استعدادهای موجود در مجموعه شهرداری گفت: ضروری است که مدیران نسبت به استعداد یابی مناسب اقدامات کافی را انجام دهند البته بسیج هم باید در این حوزه ورود پیدا کند.
ملا حسینی گفت: باید افراد جهادی را تربیت و به عنوان مدیران جهادی آینده معرفی کنیم و نباید از این اصل اساسی غافل شویم" ما به مردمی خدمت می‌کنیم که صاحبان واقعی انقلاب هستند پس می بایست بیش از پیش دقت کنیم"

در پایان این مراسم نیز از خدمات جلیل باحجب تقدیر و سرهنگ دوم پاسدار شیری آذر به عنوان فرمانده جدید حوزه ۳ شهید جوادی معرفی شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات