تمدید فراخوان جشنواره ایده پردازی توسعه کارآفرینی شهری تا ۲۲ بهمن

تمدید فراخوان جشنواره ایده پردازی توسعه کارآفرینی شهری تا ۲۲ بهمن

تمدید فراخوان جشنواره ایده پردازی توسعه کارآفرینی شهری تا ۲۲ بهمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، علی قناویزچی با بیان این مطلب، اظهار کرد: فراخوان اولین جشنواره ایده پردازی با موضوع توسعه کارآفرینی شهری که به همت معین اقتصادی شهرداری مشهد برگزار شد، تا ۲۲ بهمن ماه تمدید شد.
وی افزود: این جشنواره به عنوان اولین جشنواره ایده پردازی درحوزه کارآفرینی شهری توسط معین اقتصادی شهرداری مشهد برنامه ریزی شده و علاقه مندان به این موضوع تا اول بهمن ماه فرصت ثبت نام از طریق سایت idea.mashhad.ir را داشتند که به دلیل استقبال شرکت کنندگان از این جشنواره، این فراخوان تا ۲۲ بهمن ماه تمدید شد.
مدیرکل هماهنگی دستگاه های اجرایی شهرداری مشهد تصریح کرد: علاقه مندان می توانند ایده های خلاقانه خود را در محورهای حمایت و مشارکت مدیریت شهری در کسب و کارها، شبکه سازی و توسعه کسب و کارهای الکترونیک شهری، شبکه سازی و توسعه مشاغل خانگی، بازاریابی هم افزا و شاخص سازی مشاغل خانگی، توسعه نیاز محور کسب و کارهای شهری، شیوه های جذب سرمایه برای ایده های نوآورانه و تامین مالی مردم محور در کسب و کارهای شهری سایت جشنواره ارسال کنند.
قناویزچی در خصوص جوایز این دوره از جشنواره ایده پردازی کارآفرینی، خاطرنشان کرد: ۱۰۰ میلیون ریال جوایز نقدی و غیر نقدی برای برگزیدگان اولین جشنواره ایده پردازی با موضوع توسعه کارآفرینی شهری توسط شهرداری مشهد در نظر گرفته شده است.
گفتنی است؛ این جشنواره با همکاری دفتر آمار، پژوهش و مطالعات راهبردی، شهرداری مشهد و اداره کل هماهنگی دستگاه های اجرایی شهرداری مشهد برگزار می شود.
غزاله شهیدی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات