سامانه هوشمند مركز اتفاقات 121 توزيع برق ايرانشهر ...

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق سيستان و بلوچستان، مريم بندئي اظهار داشت: پاسخ گويي در لحظه و عدم انتظار در ثبت خاموشي، كاهش زمان خاموشي و افزايش رضايتمندي مشتركان از جمله مهمترين اهداف سامانه تلفني هوشمند مركز اتفاقات 121 «هما» است.
وي ادامه داد: عملكرد پاسخگويي بالاي سامانه هوشمند نسبت به قبل، جمع آوري و يكپارچه سازي اطلاعات مربوط به حوادث و اتفاقات شبكه، ارائه گزارش هاي مديريتي، ثبت تمامي خاموشي هاي اعلام شده توسط مشترك، گزارش از عملكرد نيروهاي عملياتي جهت رفع خاموشي، امكان دريافت كد رهگيري براي اطلاع از اقدامات انجام شده در جهت رفع خاموشي از جمله مزاياي اين طرح است.
مدير مركز كنترل فوريت هاي شركت توزيع نيروي برق سيستان و بلوچستان گفت: مشترك پس از تماس تلفني با سامانه 121 و وارد كردن شناسه قبض خود مي تواند در خواست هاي مورد نياز را به صورت كدهاي مشخص ثبت و كد پيگيري دريافت كند.
بندئي افزود: درخواست مشترك به صورت هوشمند پس از ثبت و موقعيت خاموشي در سامانه به خودروي اتفاقات برق، اعلام و درخواست مشترك در كمترين زمان ممكن انجام مي شود.
وي با بيان اينكه اين شركت براي نخستين بار در كشور سامانه هوشمند مراكز اتفاقات برق «هما» را آغاز كرده است اظهار داشت: اين طرح ارديبهشت ماه سال97 در منطقه زاهدان، مرداد ماه در منطقه سيستان و آذر ماه در منطقه چابهار عملياتي شد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات