تعریض جاده ی اسماعیل آبادبه زودی تکمیل خواهد شد

تعریض جاده ی اسماعیل آبادبه زودی تکمیل خواهد شد

به گزارش روابط عمومی سازمان عمران شهرداری قزوین، کیماسی در ادامه گفت: با توجه به افزایش تردد و عبور و مرور ناحیه منفصل شهری اسماعیل آباد و همچنین آماده سازی عظیمیه و نظر به اینکه مسیر موجود به لحاظ عرض معبر و طرح هندسی راه مناسب برای این حجم تردد نبود و احتمال بروز تصادفات و خسارات جانی و مالی در طول این مسیر وجود داشت لذا با دیدگاه مثبت و دور اندیشی شورای اسلامی شهر قزوین و شهردار محترم و پیگیری دستگاه های مرتبط و اهالی فهیم این ناحیه اقدام به تعریض و اصلاح هندسی جاده اسماعیل آباد که به طول حدود 2 کیلومتر و عرض هر باند 7.5 بصورت رفت و برگشت است در دستور کار این سازمان گرفت.

وی افزود:  جهت آماده سازی مسیر فوق این سازمان با پلیس راهور هماهنگ شده و مجوز تردد خودروها را به لاین غربی با مشخص شدن مسیر توسط نیوجرسی، چراغ چشمک زن و کله قندی هدایت کرد. سپس با دستگاه آسفالت تراش، آسفالت های قدیمی و فرسوده را تراشیده و شروع به خاکبرداری مسیر تا عمق 2 متر با حجم 6 هزار و 350 متر مکعب کرده است.

کیماسی ادامه داد: با توجه به عملیات خاکبرداری مسیر مذکور، عملیات راکفیل ریزی جهت بالا آمدن سطح و مقاومت بیشتر انجام شد و پس از آن عملیات مخلوط ریزی با مساحت 2 هزار و 890 متر مکعب و عملیات ساب بیس ریزی با مساحت 2 هزار و 400 متر مکعب و عملیات بیس ریزی در حال اتمام است.

وی خاطر نشان کرد: با پایان رسیدن عملیات زیرسازی، عملیات قیرپاشی و روکش آسفالت نیز با یک اکیپ کامل در این محل صورت گرفت و پس از اتمام مسیر غربی، در مسیر شرقی نیز به همین منوال عملیات عمرانی صورت گرفت و هم اکنون با پیشرفت 90 درصد پروژه در حال انجام است.

پایان خبر

لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین

    منبع خبر

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین

    شهرداری قزوین یک شهرداری در شهر قزوین می باشد

      نظرات