افتتاح 51 پروژه آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی در دهه فجر

افتتاح 51 پروژه آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی در دهه فجر

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "علیرضا ایمانلو" با اعلام این خبر گفت: در سال‌جاری در 5 نقاط شهری و 46 نقطه روستایی استان پروژه‌هایی با اعتبار 67 میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.
وی اضافه کرد: از 46 پروژه روستایی، 7 پروژه در دهه فجر و 39 پروژه در شهرهای کلیبر، خدآفرین، هشترود، مراغه، ملکان، ورزقان، هریس، سراب و اهر است که در هفته آخر بهمن و یا درجریان اسفند ماه در قالب پویش #هرهفتهالفب_ایران  به صورت سراسری افتتاح خواهد شد.
وی افزود: این پروژه‌ها با اعتباراتی از منابع عمومی (در قالب پروژه‌های ملی و استانی) و همچنین از منابع داخلی هزینه شده است.
ایمانلو با اشاره به اجرای برخی از پروژه‌های استانی با همکاری سازمان‌های دیگر، تشریح کرد: با سازمان بسیج سازندگی و اداره امور عشایر برای اجرای برخی از پروژه‌های استانی اقدام به امضای تفاهم نامه‌هایی شد که شامل 30 طرح در روستاهای استان با همکاری سازمان بسیج سازندگی و 25 طرح با مشارکت اداره امور عشایر در مناطق قشلاقی در حال اجرا است.
به‌گفته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی، 5 طرح روستایی نیز با کمک خیرین استانی در حال حاضر مراحل اجرایی خود را طی می‌کنند.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات