بازدید از سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد

بازدید از سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد

بازدید از سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی به همراه سرپرست حوزه ۶ قضایی مشهد ضمن حضور در سازمان مدیریت پسماند شهرداری مشهد از فعالیت های مختلف در این حوزه و مجتمع صنعتی بازیافت مواد و انرژی این سازمان بازدید کرد.
سید امیر مرتضوی، معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان به همراه هادی شریعت یار قاضی و سرپرست حوزه ۶ قضایی مشهد با حضور در سازمان مدیریت پسماند  شهرداری  مشهد از ناوگان تخصصی خدمات شهری در حوزه مدیریت پسماند و مجتمع صنعتی بازیافت مواد و انرژی شماره یک این سازمان بازدید کردند.
سید امیر مرتضوی در حاشیه این بازدید به آمادگی دستگاه قضایی برای همکاری و حمایت های لازم از سازمان مپ شهرداری مشهد اشاره کرد.
همچنین ضمن بازید از کارخانجات صنایع بازیافتی همچون کاغذ، لاستیک، نیروگاه بیوگاز سوز، آزمایشگاه و سایر فعالیت  های سازمان مدیریت پسماند گفت: فرهنگ سازی در این حوزه و مقوله تفکیک زباله از مبدا در بین شهروندان و اشاعه این فرهنگ باید هرچه بیشتر با توجه به زیرساخت های مناسب همکاری و مشارکت شهروندان در این حوزه افزایش یابد و شاهد مشارکت حداکثری شهروندان مشهدی باشیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات