افتتاح 41 پروژه حوزه آب و فاضلاب گیلان همزمان با دهه فجر

افتتاح 41 پروژه حوزه آب و فاضلاب گیلان همزمان با دهه فجر

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "سیدمحسن حسینی" مدیرعامل شرکت آبفای گیلان با اشاره به اینکه برای اجرای این پروژه‌ها بیش از 598 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی هزینه شده است، افزود: از این 41 پروژه، تعداد 25 پروژه با هزینه‌ای بالغ بر 298 میلیارد ریال در بخش آب و 16 پروژه با 300 میلیارد ریال اعتبار در بخش فاضلاب افتتاح می‌شود.
وی اظهار کرد: این پروژه‌ها در شهرستان‌های رشت، صومعه سرا، ماسال، لاهیجان، لنگرود، رودسر، انزلی، املش، رودبار، سیاهکل، شفت، فومن و رضوانشهر اجرا شده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گیلان، آبرسانی به 3 روستا در قالب مجتمع سرچشمه لاهیجان، آبرسانی به روستای سمام ملکوت از توابع شهرستان املش و همچنین تامین آب شرب 7 روستای شهرستان لنگرود در قالب مجتمع آبرسانی شهید املاکی لنگرود را از پروژه های مهم بخش آب عنوان کرد.
حسینی افزود: در بخش فاضلاب نیز نصب پکیج تصفیه فاضلاب مسکن مهر صومعه سرا، ساخت ایستگاه بالا آورنده و توسعه شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهرک فرهیختگان، توسعه شبکه فاضلاب فاز 2 مسکن مهر رشت، ساخت ایستگاه پمپاژ نخجیری و اتصال 8 مورد شبکه فاضلاب سنتی به خط انتقال فاضلاب لاهیجان، ساخت 2 ایستگاه بالا آورنده جنب پارک ساحلی و اخترکاویان بندرانزلی و توسعه شبکه فاضلاب شهرهای رودسر و لنگرود از مهم‌ترین پروژه‌هایی است که در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات