بهره‌برداری از پروژه آبرسانی به 40 روستای استان یزد در اسفند‌ماه/ فاز دو مجتمع آبرسانی بخش خضرآباد یزد کلنگ‌زنی شد

بهره‌برداری از پروژه آبرسانی به 40 روستای استان یزد در اسفند‌ماه/ فاز دو مجتمع آبرسانی بخش خضرآباد یزد کلنگ‌زنی شد

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)،‌ "اصغر ریاضتی" در آیین کلنگ زنی فاز دو مجتمع آبرسانی امام حسین(ع) بخش خضرآباد با اشاره به آغاز عملیات اجرایی فاز دو آبرسانی به خضرآباد گفت: پروژه آبرسانی به 40 روستای یزد با اعتباری بالغ بر 52 میلیارد تومان اسفندماه با حضور وزیر نیرو به بهره‌برداری می‌رسد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب یزد اضافه کرد: در مجموعه استان یزد در حال انجام پروژه‌های عمرانی و ارائه خدمات به 500 روستا با اعتبار بالغ بر 400 میلیارد تومان از منابع ماده 56 و اعتبارات جاری شرکت هستیم.
وی به پروژه فاز دوم آبرسانی به خضرآباد اشاره کرد و گفت: در فاز نخست این پروژه بالغ بر 25 کیلومتر لوله‌کشی و یک هزار مترمکعب مخزن ذخیره در سال 97 ایجاد شد.
ریاضتی تصریح کرد: مجموع فاز دوم این پروژه شامل 44 کیلومتر خطوط آبرسانی، دو هزار و 500 متر مکعب مخزن و 9 باب ایستگاه پمپاژ است که مجموعا 25 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب یزد خاطرنشان کرد: 10 میلیارد تومان از محل صندوق توسعه ملی، دو میلیارد تومان از منطقه خضرآباد تامین شده که مجموعا 12 میلیارد از کل اعتبار پروژه را شامل می‌شود.
وی افزود: عملیات آبرسانی به چهار روستا در این محل ابتدای اسفندماه و چهار روستای دیگر نیز اردیبهشت‌‌ماه  به بهره‌برداری می‌‌رسد و سایر روستاهای باقی مانده این پروژه هم تا پایان شهریور سال آینده تکمیل می‌شوند.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات