بررسي راهكار هاي تامين منابع مالي پروژه هاي انتقال و ...

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي شركت برق منطقه اي يزد، منصور جليلي هدف برگزاري اين نشست را بررسي راهكار هاي استفاده بهينه از ظرفيت هاي مندرج در قوانين ساليانه بودجه عنوان كرد و گفت: در اين نشست مشكلات تامين نقدينگي صنعت برق و شركت برق منطقه اي يزد تشريح شده و تاخير پروژه هاي سرمايه اي و تغيير در هزينه هاي جاري در صورت عدم تامين مالي مناسب در شركت مورد تاكيد قرار گرفت.
وي با اشاره به ارائه راهكار هاي پيشنهادي براي تامين مالي مناسب پروژه هاي شركت، از برگزاري جلسات مقدماتي با بانك ها، شركت هاي تامين كننده تجهيزات و پيمانكاران صنعت برق خبر داد.
جليلي افزود: با توجه به ضرورت استفاده از ظرفيت تهاتر مطالبات پيمانكاران و تامين كنندگان تجهيزات صنعت برق مقرر شد تا با همكاري معاونت هاي برنامهريزي و طرح و توسعه، ضمن تهيه ليست پروژه هاي اولويتدار شركت، مذاكرات اوليه با پيمانكاران انجام شده و برخي از پروژه ها و تجهيزات ضروري با هماهنگي شركت توانير به مناقصه گذاشته شود.
وي استفاده از ظرفيت هاي بهينهسازي و هزينه هاي جاري بهرهبرداري براي ثبت بدهي پيمانكاران، تهيه برخي اقلام مصرفي مانند روغن ترانس از تامين كنندگان و همچنين استفاده از ظرفيت تهاتر مطالبات با مابه التفاوت نرخ تكليفي فروش انرژي را از ديگر مصوبات كارگروه تامين منابع مالي شركت دانست.
وي تبادل موافقت نامه تامين برق روستايي ، تبادل موافقت نامه تامين برق چاه هاي كشاورزي و همچنين پيگيري تخصيص اسناد خزانه اسلامي و اعتبارات نقدي منابع عمومي سال جاري را برخي از اقدامات انجام شده براي تامين مالي پروژه هاي شركت دانست.
همچنين پيگيري استفاده نيروگاه هاي توليد پراكنده از ظرفيت تهاتر مطالبات آن ها با بدهي هاي بانكي و مالياتي، و پيگيري اخذ تسهيلات از بانك، بخشي ديگر از اقدامات انجام شده براي تامين مالي پروژه هاي شركت برق منطقه اي يزد بوده است.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات