بهره‌برداری از 9 پروژه آبرسانی استان فارس در دهه فجر

بهره‌برداری از 9 پروژه آبرسانی استان فارس در دهه فجر

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)،‌ "علی بوستانی" با اشاره به ایام پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: دهه فجر یادآور حماسه سازی و ایثارگری مردان آزاده‌ای است که همسو با اندیشه‌های رهبری به حق‌جویی و حق‌طلبی پرداختند.
وی اضافه کرد: شرکت آبفای استان فارس با بهره‌برداری از 9 پروژه آبرسانی در 9 شهر این استان، دهه فجر امسال گرامی‌ خواهد داشت.
بوستانی ادامه داد: شرکت آبفای استان فارس 3 حلقه چاه آب شرب (حفر و تجهیز)، بیش از 17 هزار و 300 متر خط انتقال و شبکه توزیع آب، 3 هزار و 100 متر خط انتقال برق، 2 باب مخزن ذخیره آب با ظرفیت مجموع 5 هزار متر مکعب با اعتباری بالغ بر 196 میلیارد ریال را به بهره‌برداری خواهد رساند.
به گفته وی با بهره‌برداری از این پروژه‌ها بیش از 26 هزار خانوار از مزایای آن بهره‌مند خواهند شد.
مدیرعامل آب و فاضلاب استان فارس در ادامه با اشاره به طرح یکپارچه‌سازی شرکت‌های آبفای شهری و روستایی در ماه پایانی سال گذشته، یادآور شد: در این یک سال شاهد اقدامات گسترده و اثر بخش زیادی در حوزه آبرسانی شهری و روستایی در این استان بوده‌ایم.
بوستانی با تأکید بر اینکه مزایای یکپارچه‌سازی شرکت‌های آبفای شهری و روستایی بسیار چشمگیر است، اظهار داشت: امیدوارم تا با ادامه روند همسان‌سازی‌ها شاهد مطلوب‌تر شدن خدمت‌رسانی در شهرها و روستاهای استان فارس باشیم.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات