ساخت مرکز توانبخشی جانبازان اعصاب و روان نیازمند  ...

ساخت مرکز توانبخشی جانبازان اعصاب و روان نیازمند ...

ساخت مرکز توانبخشی جانبازان اعصاب و روان نیازمند مشارکت دستگاه‌های مختلف است/ پروانه پروژه را رایگان صادر می‌کنیم

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای اسلامی شهر مشهدمقدس، محمدحسین ودیعی در حاشیه بازدید جمعی از اعضای شورای شهر مشهد از مرکز توانبخشی جانبازان نخاعی و اعصاب و روان امام خمینی(ره) با بیان اینکه این مرکز قدیمی از زیرساخت‌های لازم برای نگهداری و توانمندسازی جامعه هدف خود برخوردار نیست، اظهارکرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین شرکت اداره کننده مجموعه پیگیری‌های لازم برای دریافت مجوز احداث یک بیمارستان اعصاب و روان را از مراجع قانونی انجام داده و آن را دریافت کرده است.

وی در ادامه با بیان اینکه عملیات اجرایی و ساخت این مجموعه به زودی آغاز خواهد شد، گفت: تحقق این مهم و کلنگ‌زنی ساخت پروژه نیازمند منابع مالی است که باید در سایه تعاملات و هماهنگی و همکاری‌های بین‌بخشی محقق شود تا ظرف مدت کوتاهی شاهد بهره‌برداری از پروژه باشیم.

رئیس کمیسیون ایثارگران شورای شهر مشهد با اشاره به بازدیدهای مختلفی که رئیس و اعضای شورای شهر و شهردار و معاونان شهردار از این مجموعه داشته‌اند، افزود: در این بازدیدها قول مساعدت لازم از سوی مدیریت شهری مشهد را داده‌ایم؛ این حمایت در وهله نخست، شامل صدور رایگان پروانه ساختمانی خواهد بود و در زمان اجرا نیز حمایت‌هایی می‌شوند.

ودیعی با تاکید بر اینکه این حمایت‌ها از سوی شورای شهر و شهرداری مشهد، مستلزم طی شدن فرآیندهای قانونی و بررسی در کمیسیون‌ها و سپس تصویب در جلسه علنی شوراست، تصریح کرد: نگاه شورای پنجم، حمایت از جانبازان و احداث مرکز نگهداری و توانمندسازی درخور است.

وی افزود: در عین حال، مدیریت شهری مشهد و یا بنیاد شهید و امور ایثارگران به تنهایی قادر به ساخت و تکمیل ساختمان جدید نیستند؛ تمامی دستگاه‌ها و بخش‌های مختلف همچون ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره)، بنیاد شهید و امور ایثارگران، کمیته امداد و ... و تشکل های مردمی باید پای کار بیایند تا مرکزی درخور و در شان جانبازان عزیز ساخته و احداث شود.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر مشهد

    منبع خبر

    شورای شهر مشهد

    شورای شهر مشهد یک شورای شهر در شهر مشهد می باشد

      نظرات