از سرپرست شهرداری و معاون مالی و اقتصادی به خاطر پرداخت حقوق تشکر می کنم/ شایعه پراکنی برخی پرسنل در فضای مجازی جرم است

از سرپرست شهرداری و معاون مالی و اقتصادی به خاطر پرداخت حقوق تشکر می کنم/ شایعه پراکنی برخی پرسنل در فضای مجازی جرم است

مدیر حراست شهرداری ارومیه از سرپرست شهرداری و معاون مالی و اقتصادی به خاطر پرداخت حقوق تشکر می کنم.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ارومیه، نادر کاظمی در شورای اداری شهرداری ارومیه اظهار کرد: واژه حراست همچنان که از نام آن مشخص است، مشاور امین مسئولان و مجموعه شهرداری  است و همواره در کنار شما است.
وی افزود: رسالت اصلی حراست تحقق اهداف سازمانی،  سالم سازی، حفظ حق و حقوق بیت المال، حقوق پرسنل  و جلوگیری از تضییع حقوق مردم است.
مدیر حراست شهرداری ارومیه گفت: با توجه به اینکه دغدغه فکری مسئولان زیاد است شاید متوجه برخی امور نشوند که باید به آنها یادآوری و تذکرات لازم داده شود.

کاظمی ادامه داد: بر اساس آیاتی از قران کریم  آمده «اهل تحقیق و بررسی باشید قبل از اینکه سخن بگویید» و از سفارش های قرآن است که عادل باشید و بر اساس حق قضاوت کنید و در اجرای حق میان آشنا با غریبه فرقی قایل نشوید.
وی تصریح کرد:  وظیفه و رسالت ما سنگین است و باید به همه جوانب امور دقت داشته باشیم و  بدانیم اگر تمامی امور و مسائل قانونمند باشد هیچ کس نمی تواند ما را بازخواست کرده و در کارهایمان دخالت کند.
کاظمی با تأکید بر پرهیز از شایعه پراکنی اظهار کرد: مدیران شهرداری دقت کافی در گفت و گو و عدم توجه به شایعات جهت توسعه و عمران شهری را در راس امور قرار دهند تا شاهد پیشبرد در اهداف مدیریت شهری باشیم.
وی افزود: همه پرسنل باید بکوشند تا به شایعات دامن نزنند و بدانند که از نظر قانونی در خصوص برخی مطالب که در فضای مجازی مطرح می کنند باید پاسخگو باشند چرا که اشاعه شایعه در قانون جرم است.
کاظمی گفت: دوماه تا پایان سال باقی ست و همگان در شهرداری وظیفه دارند محل هایی که منبع درآمد برای شهرداری بوده را احصاء و راهکارهایی عملی و جدی برای آن اتخاذ  و شبانه روزی کار کنند.
وی تأکید کرد: مدیران شهرداری بدون اطلاع و اجازه سرپرست شهرداری نباید به هیچ وجه تفاهم نامه با سایر دستگاهها امضا و رأس مجموعه را در مقابل عمل انجام شده قرار دهند.
مدیر حراست شهرداری ارومیه ضمن تشکر از سرپرست شهرداری و معاون مالی و اقتصادی برای پیگیری پرداخت به موقع حقوق پرسنل خاطرنشان کرد: با تلاشهای انجام گرفته از سوی این دو مدیر پرتلاش اختلالی در پرداخت حقوق را تا پایان سال شاهد نخواهیم بود و نباید به فضاسازی ها توجه کرد.
کاظمی با تأکید بر تسویه حق بیمه معوق کارکنان شهرداری ادامه داد: حراست وظیفه دارد این مسائل را نیز پیگیری و از حقوق پرسنل دفاع کند چرا که کم کاری در امور را شاهد هستیم.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات