آماده باش ستاد بحران شهرداري منطقه يك

آماده باش ستاد بحران شهرداري منطقه يك

شهردار منطقه يك  از آماده باش ستاد بحران شهرداري منطقه يك با توجه به بارش نزولات آسماني خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ارومیه رضا جوان کیا  شهردار منطقه یک از آمادگی حوزه خدمات شهری و عمرانی و ستاد بحران منطقه در برابر حوادث و بحران های ناشی از بارش باران و برف در این منطقه خبر داد.
بر اساس این گزارش جوان کیا ضمن اعلام این خبر افزود: خدمات شهری و واحد عمرانی این منطقه با در نظر گرفتن اصل خدمتگذاری و با تکیه بر تجارب خود اقدامات پیشگیرانه ای از قبیل پاکسازی و لایروبی کانیوها و مرمت جداول فرسوده و جدولکشی های گسترده خیابان های ساوالان، شهرک بزرگ امیریه ، امام رضا (ع) 2 ، بلوار فرهنگیان ، کوی آذربایجان و تعويض جداول فرسوده خيابانهاي رودكي انعام نبوت گلباد جهت دفع بهتر آبهاي سطحي و همچنین آسفالت ریزی بیش از ۸۰ درصد معابر خاکی سطح منطقه یک و چندین پروژه های خرد و کلان دیگر  در سطح این حوزه از شهرداری جهت جلوگیری از آبگرفتگی معابر و انسداد آبروها انجام داده و در این راستا برخی اقدامات دیگری نیز در مرحله اجرا قرار دارد.
شهردارمنطقه یک ادامه داد: جهت جلوگیری از وجود سیلاب ها و آبگرفتگی معابر و زیرگذرها، ضمن بررسی موارد مشابه و رفع نواقص، اقدامات اساسی در جهت روان سازی و ایمنی بخشی به مسیرهای اصلی و فرعی به سرعت انجام پذیرفته است.
شایان ذکراست اکیپ های مختلف حوزه خدمات شهری و عمرانی منطقه یک به صورت شبانه روزی جهت رفع هر گونه مشکل در سطح حوزه آمادگی کامل رادارند.
شهروندان محترم در صورت هرگونه درخواست انتقاد يا پيشنهاد با شماره ١٣٧ سامانه شهرداري اروميه تماس حاصل فرمايند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ارومیه

    منبع خبر

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه

    شهرداری ارومیه یک شهرداری در شهر ارومیه می باشد

      نظرات