اختصاص بودجه ۷۲ میلیارد تومانی برای توسعه و نگهداری فضای سبز در منطقه  ...

اختصاص بودجه ۷۲ میلیارد تومانی برای توسعه و نگهداری فضای سبز در منطقه ...

اختصاص بودجه ۷۲ میلیارد تومانی برای توسعه و نگهداری فضای سبز در منطقه ۹ مشهد/ طرح تفصیلی جدید به افزایش کیفیت زندگی در منطقه ۹ کمک می کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، جواد اصغری در حاشیه نهضت پاسخگویی مستقیم به تماس های مردمی ۱۳۷، گفت: پرتکرارترین درخواست شهروندان از شهرداری این منطقه در تماس با ۱۳۷، موضوع توسعه و نگهداری فضای سبز بوده است که در راستای درخواست ها و نیازهای شهروندان، ۲۲ میلیارد تومان برای نگهداری و ۵۰ میلیارد تومان برای احداث فضای سبز در این منطقه طی سال ۹۹ اختصاص داده شده است.
وی با اشاره به در حال احداث بودن پارک های محلی سرافرازان ۱۳، شهرستانی ۱۳، انتهای صابر و ...، افزود: بزرگترین زمین بازی کودکان شهر مشهد در یکی از جبهه های ناتمام کوه پارک احداث شده است و احداث پارک بانوان باغ وکیل آباد نیز یکی از افتخارات ما در این بخش بوده است.
اصغری ادامه داد: بعد از ابلاغ طرح جامع، طرح تفصیلی حوزه جنوب غرب مشهد شامل منطقه ۹، تهیه و در کمیسیون ماده ۵ نیز به تصویب رسیده است که به زودی به شهرداری ابلاغ خواهد شد تا بر اساس آن ارائه خدمت کنیم.
وی افزود: نگاه طرح تفصیلی جدید، کاهش جمعیت و سطح ساخت و سازها بوده و هدف این است که به ارتقاء کیفیت زندگی برسیم.
شهردار منطقه ۹ مشهد خاطرنشان کرد: افزایش ۲۶ درصدی درخواست های مردمی ۱۳۷ در منطقه ۹ مشهد نشان از افزایش اعتماد و مشارکت شهروندان در امور مدیریت شهری دارد لذا ما نیز با افزایش اعتبارات و اختصاص ۳ اکیپ فوریتی برای انجام درخواست های مردمی ۱۳۷، تلاش کرده ایم پاسخ مثبتی به این اعتماد بدهیم.
در حاشیه این نشست، احمد رمضانی فرخد، سرپرست اداره ارتباطات مردمی شهرداری مشهد نیز گفت: ساکنان منطقه ۹ مشهد در تماس با مرکز ۱۳۷، بیش از ۱۴ هزار درخواست شهری را انعکاس داده اند که شاهد افزایش ۲۶ درصدی درخواست ها هستیم.
وی افزود: خوشبختانه با انجام ۷۷ درصد درخواست های مردمی ۱۳۷، بیش از ۶ هزار و ۷۰۰ مشکل شهری در این منطقه طی ۹ ماهه نخست سال جاری گره گشایی شده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات