«از ایده تا پدیده»

«از ایده تا پدیده»

یک مدرس دانشگاه و مشاور کسب و کار می‌گوید کسب و کارها پایدار نخواهند ماند جز با توجه به پیشران­‌ها و زیربناهای کلیدی برای موفقیت آن­ها که ابتدا از درون ذهن افراد و نگرش و باورهای آن­ها سرچشمه می­‌گیرند لذا افراد و سازمان­ها و ‌بایستی به دنبال "طرحی نو در انداختن" و تغییرات مثبت و بنیادین در زندگی و کسب و کار و محیط پیرامون خود باشند.

متن کامل خبر در سایت خبرگزاری ایسنا

    منبع خبر

    خبرگزاری ایسنا

    خبرگزاری ایسنا

    خبرگزاری ایسنا یک رسانه در شهر تهران می باشد

      نظرات