حفظ و نگهداری فضاهای سبز شهری و بوستان های شهر

حفظ و نگهداری فضاهای سبز شهری و بوستان های شهر

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ساری، شهرداری مرکز استان توسعه فضای سبز را در دستور کار قرارد داده و فعالیتش را بدون وقفه برای استمرار این مهم ادامه داد تا ضمن ایجاد فضای سبز و شاداب و زیبایی نما و منظر شهری نقش خود را در افزایش روحیه و نشاط شهروندان به خوبی ایفا کند.

ایجاد آب‌نماها، رنگ‌آمیزی مبلمان شهری، استفاده از درخت‌ها، گل‌ها و گیاهان متنوع و نصب اِلمان نمونه‌هایی از فعالیت‌های شهرداری در راستای حفظ و نگهداری فضاهای سبز شهری و بوستان های سطح شهر و نیز رضایتمندی شهروندان و افزایش شادابی بوده که به‌طور مستمر در حال انجام است.

سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری به عنوان دستگاه خدمات‌رسانی و نگارگر رنگ‌ها و نقش‌های دل‌انگیز می‌تواند این مهم را به خوبی ایفا کند. کما اینکه تلاش خود را برای خدمات‌رسانی مضاعف به شهروندان و انجام به‌موقع عملیاتی نظیر هرس درختان، آبیاری، سم‌پاشی، نظافت و پاکیزگی پارک‌ها و بلوارها به کار گرفته است و این مهم همچنان با تلاش مضاعف‌تر در این مجموعه ادامه دارد. البته شهروندان نقش بسزایی در نگهداری و حفظ فضای سبز شهری دارند و می‌توانند در تحقق این مهم مشارکت داشته باشند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات