پیام تسلیت سرپرست شهرداری ساری به مناسبت رحلت عالم ربانی حضرت آیت لله حاج شیخ عبدالله نظری(ره) خادم الشریعه

پیام تسلیت سرپرست شهرداری ساری به مناسبت رحلت عالم ربانی حضرت آیت لله حاج شیخ عبدالله نظری(ره) خادم الشریعه

بسم الله الرحمن الرحیم

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَةِ.

هرگاه عالمی بمیرد رخنه ای جبران ناپذیر در اسلام ایجاد می شود که تا روز قیامت هیچ چیز آن را فرو نمى ‏پوشد . (امام صادق (ع) )

خبر رحلت عالم آل محمد(ص)، اسطوره تقوا و دینداری، یار امام و رهبری، حضرت آیت الله حاج شیخ عبدالله نظری (ره) خادم الشریعه، غمی جانکاه بر دل مردم استان مازندران نشاند.

ایشان که عمری خاضعانه و متواضعانه در محضر اساتید بزرگ و بی مثال حوزه‌های علمیه شیعه تلمّذ کردند و در سال های پرشور مبارزه با رژیم فاسد ستمشاهی از شخصیت‌های موثر شمال کشور در مسیر هدایت فکری و دینی مردم به شمار می‌آمدند، سرانجام در روز ۱۲ بهمن، همزمان با سالروز ورود حضرت امام خمینی (ره) به کشور و آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی به آسمان‌ها پرکشیدند و در کنار شهدا و امام شهدا، همسفره مولای خویش حضرت علی بن ابیطالب (ع) شدند.

مسجدجامع ساری که همواره محل تجمع انقلابیون بوده است و پس از پیروزی انقلاب نیز همواره پایگاهی جدی و تاثیرگذار برای نمازگزاران و چهره های برجسته ساروی به شمار می آمده و می آید، نیک به یاد دارد که فریادها، مواعظ و نصایح این عالم جلیل القدر چگونه خط مشی زندگی دینی، اجتماعی و حتی سیاسی مردم را در مسیر حضرت حق قرار داده است.

امروز، ما و همه هم استانی های مازندرانی در عزای فراق عالمی پرهیزگار و متقی نشسته‌ایم؛ اینجانب این مصیبت عظما را به محضر حضرت ولی عصر (ع) ، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) ، هم استانی‌های عزیز مازندرانی و خصوصاً مردم شریف شهرستان‌های ساری و سوادکوه تسلیت و تعزیت عرض می نمایم و از خداوند می‌خواهم تا خسارات هجران ایشان را به نحوی برای دین، مردم و جمهوری اسلامی ایران جبران نماید.

حمیدرضا مرادی

سرپرست شهرداری ساری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات