دولت از شهرداری‌ها در اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها حمایت می‌کند

دولت از شهرداری‌ها در اجرای قانون هدفمندسازی یارانه‌ها حمایت می‌کند

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: دولت از شهرداری‌ها در اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها حمایت می‌کند و حمایت مالی از شهرهای کوچک در اولویت قرار دارد.‌

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمد اشرف‌نیا ظهر امروز در جمع شهرداران استان‌های آذربایجان شرقی و غربی بر لزوم همکاری شهرداری‌ها در اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها تاکید کرد.

وی با گرامیداشت فرارسیدن هفته بسیج اظهار داشت: امروز همه ملت ایران و مسئولان بسیجی هستند و تفکر بسیجی در کشور حاکم است.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به خدمات بسیج در کشور گفت: بسیج در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی و در میدان دفاع مقدس منشاء خدمات بسیار بوده است و در عرصه سازندگی نیز کارهای بزرگی انجام داده است.

اشرف‌نیا تصریح کرد: بسیج سازندگی در سال‌های اخیر اقدامات مهمی در کشور انجام داده است و در طرح‌های مهم همراه نظام بوده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها در کشور اشاره کرد و اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی و همه مسئولان همراه و موافق اجرای این قانون هستند و اجرای آن نیازمند همه همگانی است.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه هدفمند کردن یارانه‌ها به معنای حذف یارانه‌ها نیست، تاکید کرد: در دولت‌های قبلی این مسئله با عنوان حذف یارانه‌ها مطرح می‌شد در حالی که در دولت فعلی هدفمندی یارانه‌ها مطرح است.

وی در ادامه به اهمیت همراهی شهرداران در اجرای موفق این قانون اشاره کرد و گفت: شهرداران باید در اجرای پروژه‌ها با دقت و کار کارشناسی مانع از اتلاف منابع و انرژی شوند و در این راستا باید از دوباره کاری پرهیز کرد.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی افزود: مدیریت منابع موجب هدایت سرمایه و انرژی به سمت پروژه‌های موثرو مفید می‌شود و شهرداران باید به این مسئله توجه کنند.

وی افزود: عدم توجه کارشناسی به پروژه‌ها موجب می‌شود تا بخش قابل توجهی از فعالیت‌های عمرانی از عمر زیر ۱۵ سال برخوردار بوده و پس از مدت کوتاهی جوابدهی مناسب را نداشته باشند.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: دولت از شهرداری‌ها در اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها حمایت می‌کند و حمایت مالی از شهرهای کوچک در اولویت قرار دارد.

 

 

    نظرات