پیام تبریک سرپرست شهرداری ساری به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن

پیام تبریک سرپرست شهرداری ساری به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن

بسم الله الرحمن الرحیم

أنّا أعطیناک الکوثر ...

بیستم جمادی الثانی، سالروز میلاد برترین گوهر خلقت بانوی بهشت، حضرت فاطمه زهرا(س) به عنوان روز زن و گرامیداشت مقام رفیع مادر، نامگذاری شده است. بانویی که نه تنها برای زنان جهان بلکه برای همه انسان های آزاداندیش و آزادی‌خواه دنیا الگو و نمونه است.

هم‌اوکه در لبیک به ندای ولایت گونه حضرت سول اکرم(ص)، و حمایت از ولی زمان خویش مولای متقیان علی بن ابیطالب(ع)، مقدم بود و با کلمات و سَکَناتش درس خدامحوری، دینداری و ولایت‌پذیری را برای همیشه‌ی تاریخ به آیندگان آموخت.

این روز بزرگ، بهانه ای برای قدردانی از زحمات، تلاش ها و فداکاری های مادران و زنانی است که در کنار نقش پر اهمیت خانواده، دوشادوش مردان در جامعه گام بر می دارند.

اینجانب، ضمن تبریک ولادت سراسر نور و رحمت بانوی بی نظیر عالم، حضرت فاطمه زهرا(س)، روز زن، روز گرامیداشت مقام مادر و نیز سالروز ولادت فرزند خلف ایشان، معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) و تقارن آن با ایام‌الله دهه مبارک فجر را به همه همشهریان عزیز ساروی، خصوصاً بانوان پرتلاش و فداکار شاغل در شهرداری ساری تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه باری تعالی برایشان تندرستی، شادکامی و توفیق خدمت مسألت می نمایم.

حمیدرضا مرادی

سرپرست شهرداری ساری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات