خبر خوش برای بانوان / آثار برگزیده جشنواره جام زرین معرفی شدند

خبر خوش برای بانوان / آثار برگزیده جشنواره جام زرین معرفی شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، در مراسم اختتامیه جشنواره هنری و ایده پردازی جام زرین بانوان سازمان که چون روزهای گذشته به صورت وبینار برگزار شد، مشاور رییس سازمان حفاظت محیط زیست در امور زنان و خانواده با اعلام خبر قدردانی از بانوان توسط پیشکشی از سوی سازمان، گفت: به همه برگزارکنندگان جشنواره، خسته نباشید می گویم. همه دوستان چه در ستاد و چه در استان ها منتظر شنیده یک خبر هستند؛ با مساعدت دکتر حسینی، رییس مرکز توسعه منابع انسانی و پشتیبانی و محبت جناب اصغر دانشیار،، معاون توسعه مدیریت ، حقوقی و امور مجلس، مقرر شد روز شنبه هدیه ای به بانوان سازمان حفاظت محیط زیست با همکاری ستاد و ادارات کل، قرار بگیرد.

جمیله سالار آملی با تاکید بر اینکه همه آثار، آثار برگزیده بودند اما رسم بر این است که تعدادی انتخاب شوند، اظهار کرد: حدود ۲۵۰ اثر به دبیرخانه اجرایی ما رسید. به لحاظ تعداد و تنوع مقرر شد تمام آثار برای ارزیابی به تهران ارسال شود. تلاش کردیم تا فاصله استانی جبران شود و این موضوع را در انتخاب آثار ارسالی به سازمان مرکزی درنظر گرفتیم.

وی با اشاره به رقابت سخت در برخی رشته ها، از برنامه های پیش روی امور زنان سازمان یاد کرد و گفت: در حدود یک سال و نیم گذشته، برنامه های مختلفی را اجرا کردیم ازجمله تنظیم سند امور زنان و خانواده سازمان و فعال شدن سایت امور زنان و خانواده که می تواند بازگوکننده فعالیت خانم های سازمان باشد.

مشاور رییس سازمان حفاظت محیط زیست در امور زنان و خانواده تصریح کرد: از برنامه های پیش رو می توان به سه طرح مشخص شامل اجرای کامل برنامه خانواده پایدار سازمان محیط زیست تحت عنوان خانواده پایدار، پروژه ارزیابی و ارتقای بانوان سازمان محیط زیست تحت عنوان بررسی نیازسنجی و آینده نگری شغلی زنان سازمان محیط زیست با کمک پرسش نامه هایی که توزیع می شود برای تعیین نقاط ضعف و مدیریتی و در نهایت طرح ایجاد بازارچه هنریدر سایت امور زنان و خانواده برای ارائه هنرهای بانوان سازمان. همچنین بخش پژوهش سایت، منعکس کننده کلیه آثار پژوهشی و تحقیقاتی همکاران در سازمان هست.

سالار آملی ادامه داد: از بانوان پژوهشگر سازمان دعوت می کنم اطلاعات خود را در سامانه حرفه ی و پژوهشی بانوان سازمان حفاظت محیط زیست ثبت و آثار خود را برای ما ارسال کنند.

وی همچنین از تمام مشاوران درمرحله اول جشنواره در ادارات کل تشکر کرد و گفت: با وجودمشکلات مالی، کار پرتوان پیش می رود. همچنین از تمام دست اندرکاران برگزارکننده جشنواره ازجمله حوزه ریاست، روابط عمومی و معاونت پشتیبانی تشکر می کنم. همچنین از مرادی، کارگردان و تدوینگر جشنواره که هنرمندانه آثار را سامان دادند؛ اعظم رضایی، مجری جشنواره؛ مریم روحانی که بسیار توانمند حرکت کرد، مصطفوی از بخش IT، نکویی از حوزه ریاست و سایر کسانی که به ما کمک کردند، تشکر می کنم.

به گزارش پایگاه سازمان حفاظت محیط زیست، در مراسم اختتامیه که به صورت وبینار برگزار شد، سخنان همسران محیط بانان شهید، آثار برگزیده، موسیقی، مولودی و تصویر زنان اقوام نمایش داده شد.

در این مراسم آثار برگزیده اعلام شدند واسامی هنرمندان در بخش آثار شایسته تقدیر به شرح زیر است:

خودجو صفت – سازمان مرکزی

طاهره جباری – خراسان جنوبی

فاطمه محمودی – سمنان

معصومه دهقانی – فارس

مونا کمالیان – قم

نگار سلجوقی – البرز

همچنین آثار هنرمندانی که نام آن ها، استان و رشته، در ادامه ذکر می شود، برگزیده شدند:

اعظم حسینی – خراسان رضوی – میناکاری

الناز هاشمی – زنجان – ملیله دوزی

الهام سلطانی – چهار محال و بختیاری – تابلو فرش، گلیم

زهرا طالب زاده – خراسان شمالی - معرق

زهرا یداللهی – همدان – خط و تذهیب

گل آفرین زارع – فارس – شعرلیلا مرتضویان – کرمان – پته دوزی

مریم روحانی – سازمان مرکزی - کتاب و شعر مصور

مریم مجرب – آذربایجان غربی – عروسک سازی

معصومه چراغی – تهران - نقاشی

لینک اصل خبر در سایت سازمان حفاظت محیط زیست

    منبع خبر

    سازمان حفاظت محیط زیست

    سازمان حفاظت محیط زیست یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات