برگزاری نمایشگاه تخصصی تاسیسات و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی در اصفهان

برگزاری نمایشگاه تخصصی تاسیسات و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی در اصفهان


نوزدهمین نمایشگاه تخصصی تاسیسات و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی و نهمین نمایشگاه تخصصی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب در اصفهان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان،  نوزدهمین نمایشگاه تخصصی تاسیسات و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی و نهمین نمایشگاه تخصصی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اصفهان، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان، روسای اتحادیه‌های مهندسی ساختمان و فعالان بخش خصوصی برگزار شد.

مهندس عسکری، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان در آیین افتتاح نمایشگاه‌های سرمایشی گرمایشی و صنعت آب اظهارداشت: حضور و برگزاری نمایشگاه‌ها راه حلی برای تبادل نظر علاقه مندان، فعالان و تولیدکنندگان است.

وی افزود: این نمایشگاه‌ها می‌تواند راه حلی برای رونق اقتصادی و موتور پیشرانی برای شکوفایی اقتصادی باشد.

در همین حال، دکتر قاضی‌عسگر، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اصفهان در آیین افتتاح نمایشگاه‌های سرمایشی گرمایشی و صنعت آب گفت: نعمت وجود نمایشگاه بین‌المللی استان اصفهان را باید قدر بدانیم و نمایشگاه‌های بیشتری را در این محل برگزار کنیم تا منجر به توسعه اقتصادی و گردش مالی خوبی در استان شود.

وی با بیان اینکه در حوزه تاسیسات به ویژه سیستم گرمایشی ساختمان‌ها دچار مشکلاتی هستیم، اظهارداشت: متاسفانه بخشی از آلودگی هوای اصفهان به وضعیت سیستم تاسیسات ساختمان و نظام ساختمان سازی بازمی‌گردد.

این نمایشگاه از ۶ تا ۱۰ بهمن‌ماه از ساعت 10 الی 18 با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.
لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

    سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

      نظرات