اختتامیه نخستین جشنواره فرهنگی «مادرانه» در شهرداری ساری برگزار شد

اختتامیه نخستین جشنواره فرهنگی «مادرانه» در شهرداری ساری برگزار شد

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری ساری ، هم‌زمان با سالروز خجسته میلاد دخت نبی اکرم حضرت زهرا (س) اختتامیه نخستین جشنواره فرهنگی «مادرانه» با حضور حمیدرضا مرادی سرپرست شهرداری ساری، حمیدی معاون خدمات شهری، مرادی سرپرست حراست، مرتضوی مدیر ارتباطات و امور بین الملل ، راحله حاجیان مسئول امور بانوان و خانواده شهرداری ساری و منتخبین این جشنواره برگزار شد.

راحله حاجیان امروز در این آیین ضمن تبریک میلاد فرخنده بانوی بزرگوار عالم امکان دخت نبی اکرم حضرت فاطمه زهرا (س)  در تشریح این جشنواره گفت: این جشنواره سال گذشته  با موضوع نامه‌ای به بانو فاطمه زهرا کارش را آغاز کرد،  بیش از 1000 اثر به این جشنواره ارسال شد که با داوری هیئت‌داوران 29 اثر در سه رده سنی انتخاب شدند.

وی افزود: در شرایطی که تمام دستگاه‌ها در سطح بالای مدیریتی نیز درگیر مقابله با شیوع ویروس کرونا بودند و عملاً از برنامه‌های فرهنگی غافل شده‌اند، امور بانوان و خانواده شهرداری ساری به این اصل معتقد بود که هیچ مبارزه‌ای بدون زنانی که امیدوارانه به فردا می‌اندیشند ، موفق نخواهند بود.

مسئول امور بانوان و خانواده شهرداری ساری ادامه داد: جشنواره مادران یکی از اتفاقات خجسته‌ای بود که در آن قشرهای مختلف زنان جامعه شرکت کردند.

حاجیان از حمایت های مرادی سرپرست شهرداری ساری در برپایی این جشنواره قدردانی کرد و گفت: امروز شهرداری ساری نسبت به دستگاه‌های اجرایی و سایر شهرداری ها از حضور بانوان بیشتری برخوردار است.

در پایان این مراسم، از برگزیدگان نخستین جشنواره فرهنگی مادرانه با اهدا لوح تقدیر، قدردانی شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات