تلاش ما در رفع مشکلاتی است که ریشه در گذشته دارد

تلاش ما در رفع مشکلاتی است که ریشه در گذشته دارد

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری، علیرضا حمیدی سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری مرکز استان ،در آیین اختتامیه نخستین جشنواره فرهنگی مادرانه که در سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) در شهرداری ساری برگزار شد با تبریک میلاد فرخنده حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت روز زن و مادر و ایام الله دهه فجر اظهار کرد: جشنواره مادرانه یک اتفاق خوب و مبارک در این شهر است و حمایت شهرداری از این جشنواره نشان از اهتمام به امور فرهنگی و تلاش جهت ارج نهادن به مقام شامخ بانوان است.

وی افزود: با تلاش همکارانم و اهمیت موضوعات اجتماعی و فرهنگی در زیست شهر، مجموعه شهرداری ساری بنا دارد تا دبیرخانه دائمی این جشنواره رابه شکل سالانه راه اندازی کند.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری ساری با بیان اینکه بنا بود که از منتخبین این جشنواره بصورت ویژه و با شکوه تجلیل شود وجود پاندمی کرونا و اصل رعایت پروتکل های بهداشتی ،مانع از این اقدام شد، ضمن قدردانی از برگزاری این جشنواره، این مهم را به فال نیک گرفت و افزود:  نگاه مدیریت شهرداری به ثبت دائمی این جشنواره است.

حمیدی به ایام الله دهه فجر اشاره کرد و این ایام را  فرصتی برای تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدّظله‌العالی)، حفظ ارزش ها و آرمان های شهدای انقلاب دانست و افزود: با توجه به شرایط سخت و مشکلات فراوان مالی حاکم بر شهرداری، تمام تلاش بنده و همکارانم بر این بود تا استقبال باشکوه و شایسته ای از ایام الله دهه فجر شود و امیدوارم با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته در حوزه های گوناگون مدیریتی، سال آینده بتوانیم اقدامات بیشتر و بهتری در دهه مبارک فجر انجام دهیم.

وی افزود: طی سال های اخیر اتفاقاتی برای شهرداری رخ داد که  باید تا سالهای متوالی تبعات و هزینه های ناخوشایند این اتفاقات را بپردازیم؛ اما با تلاش های همکاران پرتلاش و خدوم در شهرداری مرکز استان و با تمهیدات مدیریتی و جهادی مرادی سرپرست شهرداری ساری، امروز تمام توان مجموعه مدیریت شهری معطوف به خدمت رسانی به شهروندان خواهد بود.

حمیدی با بیان اینکه در چنین شرایطی حتی انجام امور اولیه شهری نیز به سختی انجام می گیرد گفت: تلاش بی وقفه و خستگی ناپذیر همکاران ما در شهرداری ساری تعطیل ناپذیر است اما مسئولیت اجتماعی همه شهروندان ساروی است که نسبت به شهر و مدیریت شهری مطالبه گر باشند وچرا که اگر همه ما نسبت به اتفاقات سال های گذشته در شهر ساری بی تفاوت نمی بودیم اینطور نمی شد  تا هر کسی به هر شیوه ای از شهر و شهروندان بهره برداری کرده و این نهاد خدمت رسان را به این روز بیندازند.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری ساری به حجم انبوه کارکنان شهرداری اشاره کرد و گفت: بدهی های انباشت شده و افزایش چند برابری حجم پرسنل شهرداری آن هم بدون گزینش تخصصی و نیاز سنجی دوایر مختلف کاری، سبب شد تا شهرداری به جای فعالیت های عمرانی و انجام پروژه های شهری، بخش اعظمی از درآمد خود را مصروف حقوق کارکنان و پرسنل این مجموعه کند.

وی یادآور شد: اکنون برابر میزان بودجه و یا حتی بیشتر از آن صرف پرداخت حقوق کارکنان می شود. البته در حال حاضر مجموعه شهرداری ساری با درک شرایط موجود به هیچ وجه نخواهد گذاشت خللی در امورات همکاران پیش بیاید.

حمیدی بیان داشت: عزم جدی بر پیشبرد امور و انجام وظایف ذاتی شهرداری به همت همکاران خدوم و پرتلاش وجود دارد و بدون تردید امروز اولویت مهم مجموعه شهرداری ساری ارایه خدمات شایسته به شهروندان ساروی است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات