شارژ ماشین ندارها پس‌از ۴ سال

هر چند شارژ مجدد ناوگان فرسوده (به لحاظ عمر و کیفیت) اتوبوسرانی شهر تهران پس از چهار سال تعطیلی، برای کمک به وضعیت اورژانسی یک گام مثبت و روبه جلو از سوی مدیریت شهری محسوب می‌شود اما با توجه به نیاز فوری شبکه اتوبوسرانی برای تکمیل ظرفیت، شارژ ماشین‌ندارها (شهروندانی که برای عبور و مرور روزانه در سطح شهر از شبکه حمل و نقل عمومی استفاده می‌کنند) همچنان در سطح ضعیف و فاقد قدرت کافی برای پاسخ به نیاز فوری این شبکه است. به جز این تعداد، باتوجه به ظرفیت کامل شبکه اتوبوسرانی، شهر تهران به ۲ هزار و ۳۵۰ دستگاه جدید اتوبوس، نیاز فوری دارد که از این میزان نیز پس از چهار سال، مدیریت شهری توانسته ۱۱۰ دستگاه شامل ۶۰ دستگاه اتوبوس و ۵۰ دستگاه مینی‌بوس برای افزایش کیفیت سرویس‌دهی خریداری و به خطوط اضافه کند تا بخشی از ناوگان اتوبوسرانی شهر تهران نوسازی شود. اگرچه ممکن است ...

متن کامل خبر در سایت روزنامه دنیای اقتصاد

    منبع خبر

    روزنامه دنیای اقتصاد

    روزنامه دنیای اقتصاد

    روزنامه دنیای اقتصاد یک رسانه در شهر تهران می باشد

    نظرات