نشست تخصصی بررسی مدلهای مالی...

به گزارش روابط عمومی معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری یزد، نشست تخصصی بررسی مدلهای مالی سیستم دوچرخه اشتراکی با حضور اعضای شورای اسلامی و مدیران ارشد شهرداری یزد برگزار شد.

محمدعلی سلمانی، معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری یزد در این نشست با اشاره به اهمیت توسعه سیستم های حمل و نقل پاک در سطح شهر، اذعان داشت: تجربه مدیریت شهری در زمینه توسعه زیرساختهای سخت افزاری با استقبال شهروندان روبرو شده و بایستی در این راه قدم های استواری برداریم و از این رو این نشست با موضوع بررسی مدلهای مالی و فنی سیستم دوچرخه اشتراکی برگزار شده است.

محمد مرزبان، مدیر مهندسی و ایمنی ترافیک در ادامه خاطر نشان کرد: با استقبال شهروندان از دوچرخه های اشتراکی موجود و همچنین به منظور افزایش سهم سفرهای شهری با دوچرخه، لزوم راه اندازی یک سیستم نوین با کارایی بالا ضرورت دارد و پیرو سیاست ها و تأکیدات شورای اسلامی شهر در این رابطه، این موضوعات در این نشست بررسی خواهد شد.

لازم به ذکر است در ادامه گزارشی از مدلهای مالی سیستم های دوچرخه اشتراکی، توسط مهدی شهریاری، مسئول حمل و نقل پاک شهرداری یزد ارائه شد.

همچنین در ارتباط مجازی با حمید مرادی، متخصص حوزه حمل و نقل و یعقوب آزاده دل، مدیر توسعه سیستم های حمل و نقل پاک شهرداری تهران، شیوه بررسی صلاحیت شرکتهای ارائه دهنده خدمات حمل و نقل پاک و تجربیات پروژهای مشابه مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

در این نشست که  در محل معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل شهری برگزار شد ونوس عامری رئیس کمیسیون بودجه و الهه جورابی عضو شورای اسلامی شهر، مهدی فلاح رئیس سازمان فاوا و سیروس سلیمانی کارشناس سازمان سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی نیزحضور داشتند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری یزد

    منبع خبر

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد

    شهرداری یزد یک شهرداری در شهر یزد می باشد

      نظرات