اطلاع رسانی به هنگام ، دقیق و شفاف فعالیت های مجموعه شهرداری در دستور کار روابط عمومی قرار دارد

اطلاع رسانی به هنگام ، دقیق و شفاف فعالیت های مجموعه شهرداری در دستور کار روابط عمومی قرار دارد

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری، نشست هم اندیشی مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری مرکز مازندران با کارشناس مسئولان روابط عمومی های مناطق سه گانه و سازمان های تابعه شهرداری ساری برگزار شد.

در این نشست، حسین مرتضوی، مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری با تاکید بر لزوم همکاری و تعامل میان روابط عمومی ها جهت فعالیت کارا و موثرگفت: سرپرست محترم شهرداری ساری  بر لزوم شفافیت در اطلاع رسانی و پاسخگویی به شهروندان تاکید دارد و مجموعه روابط عمومی ها در این نهاد می بایست بر اطلاع رسانی بهنگام ، شفاف و دقیق به شهروندان کوشا باشند ضمن آنکه پاسخگویی به شهروندان نیز اولویت کار ما می باشد. .

وی افزود: با همکاری و تعامل از ظرفیت ها ی داخلی در مجموعه شهرداری جهت اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به شهروندان استفاده بهینه می شود.

مرتضوی به لزوم تولید محتوا از مجموعه عملکرد عمرانی و خدماتی  شهرداری به ساروی ها اشاره کرده و گفت: از همکاری با اصحاب رسانه برای تولید محتوا و ثبت تصاویر از فعالیت های شهرداری استقبال می کنیم.

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری خطاب به مدیران روابط عمومی های مجموعه شهرداری گفت: افراد متخصص در حوزه مدیریت ارتباطات در مناطق سه گانه و سازمان های تابعه را شناسایی نمایید تا  از ظرفیت و توانمندی درون سازمانی جهت خدمت به شهروندان بهره کافی برده شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات