پاسخگویی بر خط مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان رودسر به مشکلات مردمی

پاسخگویی بر خط مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان رودسر به مشکلات مردمی


پاسخگویی بر خط مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان رودسر به مشکلات مردمی

پاسخگویی بر خط مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان رودسر به مشکلات مردمی

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان رودسر به صورت برخط و مستقیم پاسخگوی مشکلات مردم شد.

به گزارش دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب گیلان؛ حسن امیدوار با حضور در دفتر ارتباط با مشتریان این شرکت و از طریق سامانه 122 به مدت یکساعت به صورت برخط به تماس های مردمی پاسخ داد و پیگیر مشکلاتشان شد.

بیشترین تماس های گرفته شده با مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان رودسر در بخش فاضلاب بود.

بنابراین گزارش؛ در راستای ارائه خدمات غیرحضوری به مشترکین، مدیران شرکت آب و فاضلاب گیلان با اطلاع رسانی قبلی از طریق شبکه های اجتماعی، به صورت هفتگی از طریق سامانه 122 بطور مستقیم پاسخگوی تماس های مردمی می باشند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب استان گیلان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب استان گیلان

    شرکت آب و فاضلاب استان گیلان

    شرکت آب و فاضلاب استان گیلان یک شرکت در شهر رشت می باشد

      نظرات