احداث پارک آبی یکی از مطالبات و خواسته های شهروندان از مدیریت شهری است

احداث پارک آبی یکی از مطالبات و خواسته های شهروندان از مدیریت شهری است


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، مهندس شهدوست شیراز این پروژه با مشارکت شرکت شمس عمران ساخته خواهد شد، عنوان کرد: در زمینی به وسعت ۳.۵ هکتار از شمال بزرگراه حسینی‌الهاشمی در زیربنای ۲۵ هزار مترمربع احداث خواهد شد و از این بابت یکی از پاکر‌های آبی محسوب خواهد شد.
وی ادامه داد: این پروژه یکی از پروژه‌های مهم و حائز اهمیت است که به حقیقت مورد نیاز شهروندان شیرازی است.
رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی شهرداری شیراز گفت: پارک آبی بزرگ شیراز در زمینی به وسعت ۳/۵هکتار و زیربنای تقریبی ۲۵ هزار مترمربع در ابتدای بزرگراه آیت اله حسینی الهاشمی اجرایی می‌شود.
شهدوست گفت: این پارک آبی شامل ۱۴ سرسره، محیط بازی های آبی کودکان (دریاچه کودکان)، رودخانه، دریاچه، استخر، سونای خشک و بخار، حمام ترکی، اتاق ماساژ، رستوران و ... است.
وی افزود: از مشخصه های بارز و منحصر به فرد این پروژه،  طراحی ویژه در ایجاد امکان استفاده و بهره برداری جانبازان و معلولین عزیز از تمامی ظرفیت و فضاهای آن بوده و همچنین برای اولین بار سینما ۵ بعدی در پارک آبی با بهره گیری از فناوری روز دنیا استفاده شده است.
رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری شیراز با بیان اینکه احداث پارک آبی یکی از مطالبات و خواسته های بجای شهروندان فهیم شیراز از مدیریت شهری بوده است اعلام کرد: پس از مذاکرات متعدد و نوسان بازار ارز، اکنون با ثبات نسبی بوجود آمده و پس از اخذ مجوز از شورای اسلامی شهر شیراز عملیات اجرایی آن آغاز شد.
شه دوست شیرازی در پایان با اشاره به اینکه برخی از تجهیزات و تاسیسات این پارک از به روزترین و مدرن ترین آن در دنیاست و نیاز به وارد کردن آنها از سایر کشورها می باشد. گفت: پارک آبی بزرگ شیراز در جنوب کشور منحصر به فرد بوده و در بعضی از قسمتها در کشور نظیر ندارد. لینک اصل خبر در سایت شهرداری شیراز

    منبع خبر

    شهرداری شیراز

    شهرداری شیراز یک شهرداری در شهر شیراز می باشد

      نظرات